پادیوم بلاگ

پادرو؛ دستیار فروش کسب‌وکار شما

صبا محبی
مقالات

راه انداختن یک کسب‌وکار اینترنتی در حال حاضر راحت‌تر از هر زمان دیگری شده است. اما در عین حال پیچیدگی و جزئیاتی دارد که باید به آن فکر کرد. در این یادداشت قرار است به بهانه‌ی معرفی پادرو، به بخشی از چالش‌هایی که پادرو به حل آن کمک می‌کند، اشاره کنیم. 

مدیریت لجستیک؛ پاشنه آشیل یا کلید موفقیت؟ 

در یادداشت «نکاتی درباره مدیریت لجستیک در کسب‌وکارها» درباره‌ی این مفهوم به طور کامل صحبت کردیم. اما اگر بخواهیم به طور خلاصه این مفهوم را توضیح دهیم، باید بگوییم که مدیریت لجستیک به مدیریت انتقال یک محصول از محل تولید تا محل مصرف مشتری گفته می شود. بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا مانند آمازون موفقیت خود را مدیون مدیریت صحیح لجستیک خود می‌دانند. در عین حال بسیاری از کسب‌وکارها به خاطر مدیریت ضعیف این فرایند، به مرز ورشکستگی می‌رسند.
یکی از بزرگترین مشکلاتی را که پادرو می‌تواند حل کند، مشکلات فرایند لجستیک است. پادرو توانسته با چند شرکت پست و لجستیک بزرگ ایران قرارداد ببندد و خدمات همه‌ی آن‌ها را در قالب یک API در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد. به این صورت که شما می‌توانید با بررسی مزایا و قیمت شرکت‌های مختلف در لحظه از خدمات یکی از سرویس‌ها استفاده کنید و ارسال کالاهای خود را به آن بسپارید. این کار به شما کمک می‌کند که همیشه بهترین سرویس لجستیک را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید و لجستیک را به کلید موفقیت خود تبدیل کنید. 

پشتیبانی پادرو هم در فرایند ارسال کالا همیشه همراه شماست. آن‌ها بر حسب تجربه و بر اساس نیاز شما به شما یک یا دو سرویس‌دهنده را برای استفاده به شما توصیه می‌کنند. همچنین برای ارسال کالا معمولا تعدادی کارتن هم می‌فرستد 

فروشگاه؛ سایت یا صفحه‌ی اینستاگرام؟

یکی از موضوعاتی که در استراتژی کسب‌وکارهای کوچک همیشه باید در نظر گرفت، این است که محل اصلی عرضه‌ی محصولات کجا باشد. مغازه؟ صفحه‌ی اینستاگرام؟ یا وبسایت؟ هر کدام از آن‌ها مزیت‌ها و معایب خود را دارند. پادرو می‌تواند برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند بیشتر بر بستر شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند، امکانات زیادی را فراهم آورد. شما به عنوان یک کسب‌وکار می‌توانید به کمک سرویس پادروشاپ پیج اینستاگرامی خودتان را تبدیل به یک فروشگاه کنید. با این کار به راحتی می‌توانید سفارش‌های خودتان را مدیریت کنید. 

داستان همکاری پادرو و پادیوم

پادرو در حال حاضر تنها ارائه‌دهنده‌ی سرویس‌های لجستیک در پادیوم است. در پادیوم می‌توانید سرویس پادروپین را پیدا کنید و به خدمات خود اضافه کنید. به کمک این API  به جای اینکه با چندین شرکت پستی قرارداد ببندید، از پادرو سرویس می‌گیرید. شرکت‌های طرف قرارداد با پادرو عبارتند از: 

  • ندکس
  • اکوپیک
  • اسپید
  • پیشرو
  • ماهکس
  • لینک‌اکسپرس
  • شرکت ملی پست 

هر کدام از شرکت‌ها بسته به وزن و ارزش بسته می‌توانند بسته را بیمه کنند. همچنین زمان ارسال مرسوله در هر کدام از سرویس‌دهنده‌ها متفاوت است. همچنین هر کسب‌وکار پشتیبان اختصاصی دارد و در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانید با پشتیبان پادرو تماس بگیرید. 

اگر برای مدیریت لجستیک کسب‌وکار خود به دنبال یک راه حل بهینه می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند: