پادیوم بلاگ
معرفی وب سرویس انتقال وجه

معرفی وب سرویس های انتقال وجه

صبا محبی
بانکی و مالی

یکی از موضوعاتی که هر کدام از ما در طول روز با آن مواجه هستیم، انتقال وجه به صورت غیر حضوری است. اما اگر صاحب یک کسب‌وکار باشیم، انتخاب روش درست انتقال وجه به موضوعی حیاتی تبدیل می‌شود. در این یادداشت علاوه بر معرفی انواع وب سرویس های انتقال وجه پادیوم، به شما کمک می‌کنیم روش‌های مناسب کسب‌وکار خودتان را انتخاب کنید. پیش از هر چیزی باید بگوییم که این یادداشت و نکاتش مناسب برای کسب‌وکارهاست و اگر به عنوان یک کاربر معمولی دنبال روش‌های انتقال وجه هستید، از اپلیکیشن ویپاد می‌توانید استفاده کنید. 

مروری بر سرویس های انتقال وجه پادیوم

قبل از هر چیز باید بگوییم که در پادیوم دو اصطلاح مشابه هم وجود دارد و اگر در بازارچه API پادیوم، هر کدام از آن‌ها را دیدید، می‌توانید به عنوان گزینه‌ای برای کسب‌وکار خودتان در نظر بگیرید؛ انتقال وجه و تسویه. حال باید برخی از پرکاربردترین سرویس‌هایی که به نوعی در زمینه انتقال وجه به کسب‌وکار شما کمک می‌کنند، معرفی کنیم. 

تسویه از مبدا حساب دیجیتال به شبا، کارت و حساب مقصد

اگر شما برای کسب‌وکار خود حساب دیجیتال کسب‌وکاری پاد را ایجاد کنید، می‌توانید در هر زمان و مکانی که خواستید، به حساب دیجیتال پادی دیگر و یا شماره شبا و حساب و شماره کارت بانکی دیگر مبالغ مورد نیاز خود را منتقل کنید. سقف تراکنش‌های این حساب مطابق با قوانین بانک مرکزی است. 

انتقال وجه پایا و ساتنا

اگر حساب دیجیتال و یا حساب سنتی پاسارگادی دارید، می‌توانید به کمک وب سرویس های انتقال وجه پادیوم مبالغ بالاتر را به صورت ساتنا و یا پایا به دیگر حساب‌های بانکی منتقل کنید. 

انتقال وجه گروهی 

یکی از سرویس‌های مورد نیاز کسب‌وکارها برای انجام امور مالی، انتقال وجه به صورت گروهی است. این سرویس به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بدون نیاز به مراجعه به بانک، به صورت گروهی مبالغ مورد نیاز خود را منتقل کنند. 

وب سرویس انتقال وجه کارتابلی 

وب سرویس انتقال وجه کارتابلی ترکیب سرویس‌های مختلف انتقال وجه و کارتابل اداری است. سرویس‌های انتقال وجه کارتابلی به این صورت عمل می‌کند که بدون امضای صاحبان امضای تعریف شده، عملیات پرداخت انجام نمی‌شود. استفاده از این وب‌سرویس در داخل ERPهای سازمان می‌تواند به شما کمک کند به صورت امن‌تری وجوه مورد نیاز خود را منتقل کنید. انتقال وجه کارتابلی به دو صورت تکی و گروهی است. 

تسویه خودکار 

اگر حساب دیجیتال پاد هسته امور مالی شماست، ممکن است نیاز داشته باشید که به صورت خودکار مبالغ موجود در حساب دیجیتال شما به یک حساب دیگر منتقل شود. سرویس تسویه خودکار در حساب دیجیتال می‌تواند این امکان را به شما بدهد. 

واریز شناسه‌دار

امکان دریافت شناسه واریز حساب دیجیتال و واریز شناسه‌دار روی حساب‌های دیجیتال پادی وجود دارد. واریز شناسه‌دار به این صورت است که شما یک شناسه‌واریز دریافت می‌کنید و سپس عملیات بانکی را روی همان شناسه انجام می‌دهید.  

روش درخواست سرویس‌های انتقال وجه

استفاده از اغلب سرویس‌های انتقال وجه پادیوم نیاز به تایید بانک پاسارگاد دارد. برای همین برای استفاده از این سرویس‌ها لازم است فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی کنند.