پادیوم بلاگ
تنخواه کارت پاسارگاد

آشنایی با تنخواه کارت بانک پاسارگاد

صبا محبی
بانکی و مالی

تنخواه کارت یکی از راه حل‌های بانک پاسارگاد برای کمک به فرایند تنخواه گردانی کسب‌وکارهاست. در یادداشت «تنخواه در حسابداری به چه معناست؟» این فرایند را کمی بیشتر توضیح دادیم. همچنین نرم افزار تنخواه گردان پاسارگاد را در یادداشت « آشنایی با نرم‌افزار تنخواه‌گردان« معرفی کردیم. در این یادداشت قرار است ویژگی‌های تنخواه کارت پاسارگاد را توضیح دهیم و شرایط دریافت آن را برای شما توضیح دهیم. 

گام اول؛ افتتاح حساب کسب‌وکاری

پیش شرط استفاده از کلیه مزایای تنخواه کارت بانک پاسارگاد و سایر سرویس‌های ویژه کسب‌وکارها، افتتاح حساب دیجیتال کسب‌وکاری است. برای این موضوع باید موارد زیر را تهیه کنید و در پنل کسب‌وکاری بانک پاسارگاد بارگذاری کنید: 

  • تصویر کارت ملی کلیه‌ی افراد صاحب امضای شرکت و بنگاه اقتصادی
  • اساس‌نامه‌ی شرکت و اطلاعیه ثبت شرکت در روزنامه رسمی
  • آگهی تاسیس شرکت 

سپس اگر کسب‌وکار شما توسط شعبه‌ی بانک پاسارگاد تایید شد، یکی از همکاران ما با شما تماس می‌گیرند تا جلسه‌ی آشنایی با سرویس و نحوه استفاده از آن را برگزار کنند. شما در پایان این جلسه استفاده از پنل تنخواه‌گردان را یاد می‌گیرید. 

سپس باید برای کلیه‌ی تنخواه‌داران خود حساب کاربری ایجاد کنید و اطلاعات آن‌ها را وارد کنید. پس از احراز هویت غیرحضوری آن‌ها، می‌توانید درخواست صدور تنخواه کارت را ثبت کنید و یکی از شعب بانک پاسارگاد را به عنوان محلی که می‌خواهید کارت‌های خود را دریافت کنید، انتخاب نمایید. پس از نهایتا دو هفته، شما می‌توانید تنخواه کارت‌های خود را دریافت کنید. در ادامه بیشتر با مزایای تنخواه‌کارت آشنا می‌شوید: 

مزایای استفاده از تنخواه‌کارت

اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از تنخواه‌کارت این است که بودجه‌ی شرکت، وارد حساب شخصی کارکنان نمی‌شود. در حالت عادی، تنخواه‌گردانی شرکت‌ها به این صورت است که مبلغی به عنوان تنخواه به حساب شخصی افراد واریز می‌شود. این کار باعث می‌شود فرد درگیر مشکلات مالیاتی شود و یا اینکه دیگر نتواند یارانه و سایر کمک‌های دولتی را دریافت کند. 

موضوع بعدی این است که در فرایند حسابداری و مدیریت مالی شرکت، رصد مبالغی که وارد حساب شخصی افراد شده، کار چندان راحتی نیست و باید تا زمان دریافت فاکتورهای پرداخت، صبر کرد. 

اما تنخواه‌کارت به شما کمک می‌کند که در یک نگاه تمام تراکنش‌های صورت‌گرفته از طریق تنخواه کارت را مشاهده کنید. تمامی آمارهای پنل تنخواه گردان به صورت در لحظه هستند و این باعث شفافیت بیشتر داده‌ها می‌شود. 

دیگر مزیت مهم تنخواه کارت این است که شما می‌توان برای آن محدودیت‌هایی را در زمینه تعداد و مبلغ تراکنش اعمال کرد و از این راه بهتر می‌توان رفتار تنخواه‌داران را کنترل کرد. 

امکان انسداد کارت تنخواه هم مزیت دیگری است که در تنخواه‌کارت بانک پاسارگاد وجود دارد. 

چگونه می‌توانیم تنخواه کارت را دریافت کنیم؟ 

اگر شما به تنخواه کارت نیاز دارید، می‌توانید فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند. همچنین می‌توانید در سایت پادیوم حساب کاربری بسازید و یا اینکه با شماره زیر تماس بگیرید: