پادیوم بلاگ
تصویر یک لپتاپ با لوگوی پادفرم روی صفحه آن

فرم‌های آنلاین خود را با فرم‌ساز آنلاین پادفرم متحول کنید

رضا دهقان
اخبار ، مقالات

ساخت و توزیع فرم یکی از بخش‌های ضروری برای توسعه یک کسب‌و‌کار یا سازمان موفق است. با کمک فرم‌های آنلاین می توانید نظر مشتریان را در مورد خدمات خودتان جویا شوید، نظرسنجی برگزار کنید و یا حتی با استفاده درست لید تولید کنید. با این وجود، طراحی و پیاده‌سازی فرم نیازمند صرف زمان زیادی بوده و گاهی نیز برای افرادی که از حوزه فناوری سررشته ندارند، پیچیده است. به همین دلیل وجود یک فرم‌ساز آنلاین که فرایند ساخت و مدیریت فرم‌ها را ساده کند می‌تواند تا حدود زیادی به توسعه کسب‌و کار یاری رساند. در این پست ما درباره پادفرم صحبت می‌کنیم؛ یک فرم‌ساز آنلاین که با ویژگی‌های متنوع خود می‌تواند مسیر توسعه کسب‌و‌کار شما را تسهیل کند.

پادفرم چیست؟

پادفرم یک فرم‌ساز آنلاین است که به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند به راحتی فرم‌های متنوع برای اهداف مختلف بسازند. پادفرم ویژگی‌ها و امکانات مختلفی دارد که به کسب‌و‌کارها اجازه می‌دهد تا با انعطاف بیشتری فرم‌های خود را طراحی و در اختیار مشتریان و کاربران قرار دهند. در ادامه به معرفی ویژگی‌های اصلی این فرم‌ساز آنلاین می‌پردازیم.

امکان انتخاب نوع فرم

چه بخواهید فرم معمولی بسازید و چه فرم کارتی و یا حتی فرم فروش، پادفرم امکان ساخت فرم به سادگی را برای شما فراهم می‌آورد.

درگ‌اند‌دراپ

با کمک درگ‌اند‌دراپ به راحتی المان‌های فرم را به هر جای صفحه که می‌خواهید منتقل کنید.

امکان ایجاد فرم پرداخت: به راحتی برای محصولات خود فرم پرداخت ایجاد کنید و فرایند پرداخت را از داخل فرم انجام دهید.

تهیه گزارش

به کمک قسمت تحلیل فرم، آمار و ارقام مربوط به پاسخ‌ها را به راحتی دریافت کنید.

مزایای استفاده از پادفرم

  • صرفه‌جویی در زمان: رابط کاربری ساده پادفرم به شما کمک می‌کند تا فرم‌ها و نمونه‌های مختلف بسازید، ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید.
  • مدیریت داده: داده‌های دریافت‌شده از داخل فرم را به راحتی دسته‌بندی و ذخیره کنید تا برای موارد بعدی قابل استفاده باشد.
  • انعطاف بالا در طراحی: هر نوع فرمی که می‌خواهید را با کزینه‌های انتخابی مختلف بسازید.

شما می توانید با پر کردن فرم زیر اطلاعات تکمیلی مربوط به این سرویس را دریافت کنید و از آن برای توسعه کسب‌وکار خود بهره ببرید.