پادیوم بلاگ

مقایسه اعتبارهای خرید اقساطی

رضا دهقان
بانکی و مالی ، مقالات

خرید اقساطی یکی از ترندهای پرطرفدار سال‌های اخیر است که با توجه به پیشرفت‌های فناوری طی این سال‌ها و ساده شدن فرایند دریافت اعتبار خرید، توانسته توجه‌های زیادی را به خود جلب کند. پیشرفت‌های دیجیتالی در عرصه اعتبارسنجی و احراز هویت باعث شده تا پلتفرم‌های آنلاین نیز بتوانند در کنار کسب‌و‌کارهای سنتی و بدون نیاز به طی فرایندهای پیچیده و سپردن وثیقه‌های سنگین، ویژگی خرید اقساطی را به مشتریان خود ارائه دهند. در این پست به مقایسه اعتبارهای خرید اقساطی پرداخته و سرویس خرید اقساطی پادیوم را به شما معرفی می‌کنیم.

اعتبار خرید اقساطی دیجی‌پی

دیجی‌پی با ارائه اعتبار خرید اقساطی به مشتریان خود، به آن|‌ها این امکان را می‌دهد تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کرده و از فروشگاه‌های مورد تایید (از جمله دیجی‌کالا) خرید خود را انجام دهند. سود این اعتبار خرید ۲۳ درصد بوده و برای دریافت آن نیاز به یک برگ چک صیادی بنفش به عنوان ضمانت دارید. همچنین برای دریافت این اعتبار باید یکی از طرح‌های اشتراک دیجی‌پی را بسته به میزان اعتبار درخواستی (طرح برنزی برای ۱۰ میلیون تومان، طرح نقره‌ای برای ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان، طرح طلایی برای ۳۰ میلیون تومان و طرح پلاتینیومی برای ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان) تهیه کنید. 

سابق بر این برای دریافت این اعتبار می‌توانستید سفته الکترونیکی را نیز به عنوان ضمانت ارائه دهید که متاسفانه این گزینه در حال حاضر حذف شده است. به طور کلی با وجود این که مبلغ این اعتبار مناسب است، اما نیاز به تهیه طرح اشتراک و نیاز به چک صیادی به عنوان ضمانت جزء نقاط منفی آن به حساب می‌آید.

اعتبار خرید اقساطی ازکی‌وام

اعتبار خرید ازکی‌وام تا سقف ۷۵ میلیون تومان و با سود سالانه ۲۲ درصد است که آن را به گزینه جذابی برای خریدهای بزرگ تبدیل می‌کند. باپرداخت این اعتبار خرید حداکثر ۱۸ ماهه است و با آن می‌توانید از فروشگاه‌های گوناگون وسیله‌های مورد نظر خود را تهیه کنید.

 برای دریافت این اعتبار باید پس از طی فرایند اعتبارسنجی آنلاین، مدارک درخواست‌شده را به صورت فیزیکی (تحویل حضوری در تهران و البرز و ارسال پستی در سایر شهرها) ارائه دهید. 

اعتبار خرید اقساطی اسنپ‌پی

اعتبار خرید اسنپ‌پی از نوع کوتاه‌مدت (۴ قسط) بوده و اولین قسط آن را هنگام خرید پرداخت می‌کنید. سقف اعتبار خرید اسنپ‌پی بسته به میزان اعتبار مشتریان و خوش‌حسابی آن‌ها متقاوت است. مبلغ این اعتبار کم بوده و برای خدریهای کوچک مناسب است. 

اعتبار خرید اقساطی ویپاد

اعتبار خرید ویپاد تا سقف ۳۰ میلیون تومان قابل دریافت بوده و پس از طی فرایند اعتبارسنجی آنلاین، به صورت آنی ارائه می‌شود. برای دریافت اعتبار خرید ویپاد نیازی به سپردن وثیقه و ضمانت نیست و تنها با اعتبارسنجی آنلاین قابل دریافت است. بازپرداخت این اعتبار نیز کوتاه‌مدت بوده (۴ قسط) و اولین قسط آن ۳۰ روز پس از دریافت اعتبار، قابل پرداخت است. 

چرا باید از اعتبارهای خرید اقساطی استفاده کنیم؟

در شرایطی که وضعیت اقساطی دست‌خوش تغییر می‌شود یا به دلیل مسائل سیاسی‌جغرافیایی شرایط اقتصادی دچار تنش می‌شود، اعتبارهای خرید اقساطی گزینه مناسبی برای خرید کالاهای مورد نیاز به شمار می‌روند. استفاده از اعتبار خرید اقساطی انعطاف‌پذیری مالی شما را افزایش داده و به شما اجازه می‌دهد بدون هزینه کردن تمام یا بخش بزرگی از پس‌انداز خود، کالای مورد نظرتان را تامین کنید.

پیشرفت فناوری و گسترش کسب‌و‌کارها و خدمات آنلاین نیز فرایند اعتبارسنجی را ساده کرده، تا جایی که برای دریافت هر کدام از این گزینه‌ها نیازی به مراجعه حضوری ندارید و می‌توانید حین انجام کارهای روزانه و یا زمانی که در تاکسی و مترو نشسته‌اید، از طریق گوشی خود اعتبار خرید را دریافت کنید.

سرویس خرید اقساطی پادیوم

اما اگر کسب‌و‌کاری دارید بر بستر دیجیتال قرار دارد و قصد دارید برای مشتریان خود امکان خرید اقساطی را فراهم آورید، می توانید از سرویس تسهیلات پادیوم استفاده کنید. این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا با تعیین مولفه‌های مختلف نظیر سقف اعتبار، میزان سود، مدت بازپرداخت و ضمانت‌های لازم گزینه خرید اقساطی را به کسب‌و کار خود اضافه کنید. پیاده‌سازی این سرویس بسیار ساده بوده و در تمام مراحل پشتیبان‌های فنی پادیوم در کنار شما هستند. شما می‌توانید این سرویس از طریق لینک زیر دریافت کنید:

همچنین در صورتی که در مورد سرویس اعتبار خرید اقساطی پادیوم و یا سرویس‌های دیگر سوال داشته و نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید، می‌توانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان پادیوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند: