پادیوم بلاگ

لیست شرکت‌های فین تک ایرانی

یاسمن عیسایی
بانکی و مالی ، تکنولوژی ، کسب و کار

امروزه بانک‌ها در رقابت با فین‌تک‌ها، خدماتی فراتر و بیشتر از حوزه خدمات مالی ارائه می‌دهند. توسعه فین‌تک تاثیر چشمگیری بر فعالیت بانک‌ها داشته به‌طوری‌که اکنون بسیاری از محصولات بانک‌ها اطلاعات‌محور هستند و می‌توانند توسط سایر ارائه‌کنندگان خدمات مالی خریداری شوند. علاوه بر این، روش‌های مدرن تجزیه و تحلیل داده و فناوری اطلاعات امکان شخصی‌سازی خدمات مالی را به صورت دیجیتالی فراهم کرده است.  در سال ۲۰۱۶، مردم از ۲ الی ۳ برنامه برای مدیریت امور مالی خود استفاده می‌کردند. اما سه سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۹، ۵ درصد از دانلودهای اپلیکیشن در سطح جهان مربوط به برنامه‌های مالی بود! با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا (به عنوان مثال فاصله‌گذاری اجتماعی)، انتظار می‌رفت که همه‌ی انواع فین‌تک روندی افزایشی را تجربه کنند. بانکداری آنلاین، تراکنش‌های مجازی و وام‌های خرد برای مدیریت مالی در این راه بسیار موثر بودند. اکوسیستم ایران هم از این تغییرات در نظام مالی و بانکی تبعیت کرد و برای همین این روزها شرکت های زیادی در زمینه فینتک فعالیت می‌کنند. در این یادداشت به معرفی بخشی از شرکت های فین تک ایرانی پرداختیم.
اگر قصد دارید تا بیشتر با مفهوم فین‌تک آشنا شوید؛ پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله‌ی همه‌چیز درباره‌ی فین‌تک بزنید.

لیست شرکت های فین تک ایرانی

برای آشنایی هر چه بیشتر با دسته‌بندی فین‌تک‌ها، پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب دسته‌بندی فین‌تک‌ها را مطالعه کنید. در هر یک از این بخش‌ها تعدادی شرکت نقش‌آفرینی می‌کنند که به عنوان فینتک‌های ایرانی شناخته می‌شوند. در ادامه لیست شرکت‌های حوزه فین‌تک در ایران را مشاهده می‌کنید. در ادامه سعی داریم تا در هر یک از طبقه‌بندی‌ها، شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در آن زمینه را لیست کنیم.

 Lending

نام شرکتآدرس سایتآدرس ایمیلخدمات
والتاwww.walleta.irinfo@walleta.ir
پلتفرم والتا، به شما کمک می‌کند تا با دریافت تسهیلات خرید کالا یا سرمایه‌گذاری خُرد، قدرت خرید خود را افزایش دهید. در واقع به کمک کیف اعتباری والتا می‌توانید تسهیلات خرید کالا دریافت کنید. و یا با شارژ کیف سرمایه‌گذاری والتا، از بازار های مختلف درآمد کسب کنید.
فاندولندwww.fundolend.cominfo[@]fundolend.comجزء اولین پیشگامان راه اندازی تامین مالی جمعی در ایران است. فاندولند یک پلتفرم مدرن حوزه فین تک است که شانس جذب سرمایه برای پروژه ها را بالا می برد.
هوشمند آرمان گستر آریا (لندو)www.lendo.irsupport@lendo.irشما می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین، به‌راحتی و اقساطی خرید کنید.
اسنپ‌پیwww.snapppay.irinfo@SnappPay.irاسنپ‌پی یه راه حل جدید پرداخت است که به کاربران این امکان را می‌دهد محصولی که لازم دارند را بدون نیاز به ضامن یا وثیقه، در یک فرایند خیلی ساده الان بخرند و هزینه‌اش را بعدا پرداخت کنند.
دیجی‌پیwww.mydigipay.comsupport@mydigipay.comدیجی‌پی سرویسی است که می‌تواند عملکرد درگاه‌های پرداخت مختلف را مورد سنجش قرار دهد و از میان آنها بهترین درگـاه را انتخاب کند. درگاه پرداخت هوشـمند دیجی‌پی بر اساس معیارهای نـرم‌افزاری مختلف به درگاه‌های مختلف امتیاز می‌دهد و کیفیت عملکرد آن‌هـا را به صـورت لحظه‌ای پایـش مـی‌کند
تاراwww.tara24.irinfo@tara24.irما برای تامین مالی ، مدیریت مالی ، اعتباردهی و توسعه کسب‌وکار افراد موفق یک نوآوری و بانک مجازی داریم.
ازکی‌وامwww.azkivam.cominfo@azkivam.comازکی‌وام راهی برای خرید اعتباری ازطریق مقایسه و انتخاب طرح‌های متنوع متناسب با شرایط شماست. انتخاب محصول از لوازم خانگی، گوشی قسطی و لپ‌تاپ تا بیمه یا وسایل ورزشی با شما، ایجاد امکان دریافت اعتبار و خرید اقساطی بدون ضامن و در سریع‌ترین زمان ممکن با ما.
بانکینوwww.bankino.digital/jobsbankino@middleeastbank.irبانکینو سعی دارد تا با تمرکز بر خدماتی همچون وام بدون ضامن، سرمایه‌گذاری، خدمات کسب‌وکارها، امنیت رسوخ ناپذیر و… تجربه جدید و جهانی از خدمات بانکی برای شما فراهم کند.

Payments (درگاه پرداخت)

نام شرکتآدرس سایتآدرس ایمیلخدمات
شرکت همراه پرداز زرین (زرین پال)www.zarinpal.cominfo@zarinpal.comزرین‌گیت، زرین‌لینک، زرین‌کارت، ضمانت‌پرداخت، لینک شخصی، کیف‌پول‌الکترونیکی، اپلیکیشن موبایل، ویندوز و مک
مانیارwww.moneyar.cominfo@moneyar.comارائه درگاه‌پرداخت کیف‌پولی، API درگاه پرداخت، لینک پرداخت، پرداخت با QR کد
مانا تدبیر آواتک (پی‌پینگ)www.payping.irinfo@payping.irارسال و دریافت پول از چندین روش مختلف 
تجارت الکترونیک ارسباران (وندار)www.vandar.ioinfo@Vandar.ioارائه ابزارهای پذیرندگی از جمله، فرم‌های درخواست پول، خیریه و صندوق‌های خانوادگی، درگاه پرداخت بانکی، تجهیزات کارت‌خوان بانکی، دایرکت دبیت
شرکت وب‌کاران ایمن (آیدی‌پی)www.idpay.irsupport@idpay.irآیدی پی که با مجوز رسمی شاپرک بانک مرکزی فعالیت می‌کند، می‌کوشد با ارائه راهکارهای جدید پرداخت در حوزه آنلاین خدمات با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه بدهد.
شرکت راهکار نوین زیبال (زیبال)www.zibal.irinfo@zibal.ir
پرداخت یار زیبال با ارائه سرویس‌های نوین پرداخت، در راستای افزایش تراکنش‌های موفق و افزایش فروش، بستری امن برای مشتریان کسب و کار آنلاین شما فراهم کرده است.
نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان (دیجی‌پی)www.mydigipay.comsupport@mydigipay.comدرگاه پرداخت هوشمند (Smart IPG) دیجی‌پی سرویسی است که می‌تواند عملکرد درگاه‌های پرداخت مختلف را مورد سنجش قرار دهد و از میان آنها بهترین درگـاه را انتخاب کند. درگاه پرداخت هوشـمند دیجی‌پی بر اساس معیارهای نرم افزاری مختلف به درگاه‌های مختلف امتیاز می‌دهد و کیفیت عملکرد آن‌هـا را به صـورت لحظه‌ای پایـش مـی‌کند
شرکت ایوان رایان پیام (جیبیت)www.jibit.ir
support@jibit.ir
جیبیت امکانی آنلاین است تا نیاز کسب‌وکار‌ها در استفاده از خدمات انتقال پول، پرداخت و عملیات‌های مالی و بانکی را از پیچیدگی به سادگی به صورت یکپارچه و پایدار ارائه کند.

Payments (کیف‌پول)

نام شرکتآدرس سایتآدرس ایمیلخدمات
پی‌پادwww.pay-pod.irinfo@pep.co.irانتقال وجه، خدمات مرتبط با چک، تسهیلات، پرداخت قبض‌ها، خرید شارژ تلفن همراه و خرید بسته‌های اینترنت همراه 
راهکارهای همراه سارینا (فون پی)www.phonepay.irinfo@phonepay.irبا استفاده از اسکن بارکد فون‌پی، مشتریان می‌توانند مبلغ مشخص شده را به راحتی از طریق تلفن همراه خود پرداخت کنند.  
اول پرداخت کیش (جیرینگ)www.jiring.irinfo@jiring.irجیرینگ به‌عنوان بازوی اصلی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در صنعت پرداخت و به سبب بهره‌مندی از فراگیرترین شبکه تبادل مالی الکترونیک کشور، خدمات و راهکارهای سازمانی متنوع و جامعی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار ‌می‌دهد.
شرکت ایوان رایان پیام (جیبیت)www.jibit.ir
support@jibit.ir
جیبیت امکانی آنلاین است تا نیاز کسب‌وکار‌ها در استفاده از خدمات انتقال پول، پرداخت و عملیات‌های مالی و بانکی را از پیچیدگی به سادگی به صورت یکپارچه و پایدار ارائه کند.
شرکت وب‌کاران ایمن (آیدی‌پی)www.idpay.irsupport@idpay.irآیدی پی که با مجوز رسمی شاپرک بانک مرکزی فعالیت می کند، می کوشد با ارائه راهکارهای جدید پرداخت در حوزه آنلاین خدمات با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه بدهد.
شرکت راهکار نوین زیبال (زیبال)www.zibal.ir
….
پرداخت یار زیبال با ارائه سرویس‌های نوین پرداخت، در راستای افزایش تراکنش‌های موفق و افزایش فروش، بستری امن برای مشتریان کسب و کار آنلاین شما فراهم کرده است.
همراه کارتwww.hamrahcard.irsupport[at]hamrahcard.irاپلیکیشن همراه‌کارت یک نرم‌افزار پرداخت رایگان برای گوشی‌های اندروید و iOS است که پرداخت‌های روزانه و امور بانکی را سریع‌تر و راحت‌تر می‌کند. برخی از این امکانات عبارتند از:کیف پول الکترونیکی برای پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته و به طور کلی برای پرداخت‌های خرد بدون ورود رمز دوم و cvv2، تعامل مالی با مخاطبین گوشی، ویجت اندروید و ios برای خرید شارژ و بسته اینترنت، تقویم و یادآور هوشمند، کارت به کارت بدون داشتن شماره کارت مقصد، تشخیص خودکار شماره کارت مقصد از متن پیامک کپی شده و اسکن کارت بانکی

رمز ارز

نام شرکتآدرس سایتآدرس ایمیلخدمات
پویا پردازش فرداد (بیت ۲۴)www.bit24.cashSupport@bit24.cashخرید و فروش امن و آسان بیش از ۳۷۰ ارز دیجیتال
داد و ستد فناوران پارس نوین (اکس نوین)www.exnovin.ioinfo@exnovin.ioاپلیکیشن ارز دیجیتال است که فضایی امن و مطمئن را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اختیارتان قرار می‌دهد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد بدون خطر تحریم و بلوکه شدن به خرید و فروش بیت کوین،خرید و فروش تتر،خرید و فروش اتریوم و سایر ارزهای دیجیتالی بپردازید .
مکث تبادل نوین راد(بیت مکس)www.bitmax.irinfo@bitmax.irمرجع خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران
تبادل هوشمند پارس(اکسبیتو)www.exbito.cominfo@exbito.comاکسبیتو (Exbito)، استارت‌آپی فعال در زمینه ارزهای دیجیتال است که امکان مبادله رمزارزها را در محیطی ساده و امن فراهم می‌کند.
کاج سبز سپهر آذین(بیدارز)www.bidarz.irsupport[at]bidarz.irامنیت و راحتی معاملات ارزی در بستر گوشی تلفن همراه به سه روش همتا به همتا (P2P)، خرید و فروش لحظه‌ای (OTC) و ترید (Trade) 
سنا ایمن مبادله (بیت پین)www.bitpin.irsupport@bitpin.irایجاد یک سیستم امن، ساده و حرفه‌ای برای سرمایه‌گذاران، بازرگانان و فعالین کسب‌وکار جهت سرمایه‌گذاری و استفاده از ارزهای دیجیتال از جمله خدمات بیت پین است.
نوآوران تجارت الکترونیک رمزینه(رمزینکس)www.ramzinex.com
support@ramzinex.comصرافی آنلاین رمزینکس، یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی ‌است. رمزینکس با بیش از صد رمز ارز، می‌تواند نیازهای طیف وسیعی از سرمایه گذاران را پاسخ دهد.
شرکت فن آوری زنجیره بلوک اکسیر (اکسیر)www.exir.iosupport@exir.ioپلتفرم اکسیر با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در حوزه فناوری بلاکچین و پلتفرم های تریدینگ دارایی‌های دیجیتال، در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ به عنوان محصول دانش بنیان انتخاب شد.
ویرا ارتباط گستر امین (بیتسان) اسمشwww.bittestan.comInfo@bittestan.comبیتستان، یک صرافی آنلاین برای خرید و فروش رمز ارزهای معتبر است؛ در بیتستان، می‌توانید به سادگی، بیتکوین و سایر رمز ارزها را بخرید، ذخیره کنید و یا بفروشید.
فناوری های اطلاعاتی و مالی توزیع شده یکتا ققنوس پارس(ققنوس )www.kuknos.ir….هر زمان شما با کیف توکن ققنوس عملیاتی مثل خرید و فروش یا ثبت سفارش در صرافی انجام می‌دین، کارمزد پرداخت می‌کنین. این کارمزد به‌صورت توکن پیمان از شما دریافت می‌شه. کارمزد هر تراکنش در شبکه ققنوس معادل ۰.۰۰۵ پیمان است.
تدبیرگران توسعه انرژی اترک (موربیت)www.morbit.trade….سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال
همتا تجارت ایرانیان فردا (همتاپی)www.hamtapay.netInfo@Hamtapay.Netپلتفرم جامع صرافی ارز دیجیتال همتاپی به‌ شما این امکان را می‌دهد که بی دغدغه و با استفاده از یک زیرساخت ملی و امن به آسانی از مزایای معاملات ارزهای دیجیتال همچون فروش و خرید بیت کوین، فروش و خرید تتر و آلت کوین ها بهره‌مند شوید. ارائه کیف پول ارزهای دیجیتال اختصاصی، سرویسهای هوشمند پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال، خرید و فروش آنی انواع ارزهای دیجیتال و بازار معاملات رمز ارزها با جریان بالا از جمله سرویسهای منحصر به فرد صرافی همتاپی می‌باشد.
راهکار فناوری نویان (نوبیتکس)www.nobitex.irsupport@nobitex.irتبدیل چهار ارز رمزنگاری‌شده بیت‌کوین، اتر، لایت‌کوین و تتر به ریال و برعکس، به‌صورت آنی و با سفارش گذاری به قیمت دلخواه از طریق مشتری.ارائه‌ی درگاه‌ پرداخت رمز ارز برای کسب‌ و کارهای کوچک.
آماتیس داده پرداز مهر ایرانیان (اوکی اکسچنج)www.ok-ex.iosupport@ok-ex.ioمعامله آسان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بازارهای تومان و دلار تتر با قیمت واقعی، بدون محدودیت و نیاز به واسطه
تجارت بین الملل رابین (رابکس)www.rabex.irinfo@rabex.coخرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آنلاین رابکس
والکسwww.wallex.irsupport@wallex.irابزارهای مدرن برای انجام معاملات از جمله حد سود و ضرر، پنل گزارش سود و زیان، امکان تنظیم هشدار قیمت و همچنین نمودارهای قیمتی و ابزارهای تحلیل بازار در والکس در اختیار شماست.

Crowdfunding 

نام شرکتسال تاسیسآدرس سایتآدرس ایمیلخدمات
حامی‌جو۱۳۹۴www.hamijoo.comhamijoo.com@gmail.comحمایت از هنرمندان و هنر مستقل 
فاندوران۱۳۹۴www.fundorun.cominfo@fundorun.comفاندوران با ایجاد کانونی از پشتیبانان و صاحبان ایده‌های نوآورانه، بستری فراهم می‌کند تا همه اعضای این کانون با کمک هم ایده‌ها و طرح‌های خود را اجرا کنند. ایده‌های شما به تعداد زیادی از پشتیبانان نشان داده می‌شود و با حمایت خرد خرد آن‌ها، سرمایه‌ی مورد نیاز شما برای اجرای پروژه فراهم می‌شود. از طرفی خرد جمعی و نتایج بحث‌های پشتیبانان، راهنمای خوبی برای تصمیم‌گیری برای حمایت یا عدم حمایت از یک پروژه است.
مهربانه۱۳۹۳www.mehrabane.irinfo@mehrabane.irتامین مالی جمعی برای امور خیریه با هدف توانمندسازی
نیک استارتر۱۳۹۵www.nikstarter.compr@nikstarter.comسامانه تامین مالی جمعی طرح‌ها و ایده‌ها
کارن کراد ….www.karencrowd.com/discover.htmlinfo@karencrowd.comآسان‌‌سازی فرآیند جذب سرمایه، برای استارتاپ‌ها در تمامی حوزه‌ها تاسیس شده است. همچنین این سامانه برای اولین بار در کشور، مجوز تأمین مالی جمعی مبتنی بر مشارکت را از فرابورس اخذ کرده است.
هم افرین…..https://hamafarin.ir/…..سرمایه گذاری جمعی، فضای مناسبی را برای ملاقات شرکت های خصوصی و سرمایه گذاران منفرد فراهم می کند. هر شخصی با هر میزان سرمایه – هر چند اندک- می تواند در سرمایه گذاری جمعی شرکت کند. در این روش افراد در ازای دریافت سهام طرح در شرکت هایی که به دنبال سرمایه برای رشد هستند سرمایه گذاری می کنند.  انتخاب این مدل، می تواند فرصت فوق العاده ای برای کسب سود قابل توجه فراهم کند و البته به مشاغل مورد اعتماد سرمایه گذاران کمک کند.
دونگی….www.dongi.irinfo[at]dongi[dot]irدونگی فقط می‌تواند برای اشخاص حقوقی و در جهت توسعه کسب‌وکار آن جمع‌آوری سرمایه انجام دهد.
فاندولند….www.fundolend.cominfo[@]fundolend.comجزء اولین پیشگامان راه اندازی تامین مالی جمعی در ایران است. فاندولند یک پلتفرم مدرن حوزه فین تک است که شانس جذب سرمایه برای پروژه ها را بالا می برد.
فناوری های اطلاعاتی و مالی توزیع شده یکتا ققنوس پارس(ققنوس )۱۳۹۷www.kuknos.ir….هر زمان شما با کیف توکن ققنوس عملیاتی مثل خرید و فروش یا ثبت سفارش در صرافی انجام می‌دین، کارمزد پرداخت می‌کنین. این کارمزد به‌صورت توکن پیمان از شما دریافت می‌شه. کارمزد هر تراکنش در شبکه ققنوس معادل ۰.۰۰۵ پیمان است.

RegTech

نام شرکتآدرس سایتآدرس ایمیلخدمات
سحاب پردازwww.sahab.irinfo@sahab.irسحاب‌پرداز با هدف حل مسائل جمع آوری، نگهداری و تحلیل داده تشکیل شد و امروز برای نیازهای مختلف داده‌ای کسب‌وکارها، راه‌حل‌های داده‌محور ارائه می‌کند.
مهیمنwww.mohaymen.ir….مهیمن در جایگاه یکی از بازیگران اصلی در صحنه‌ی صنایعی نظیر مخابرات، امور مالی و بانکی، به سراغ چالشی‌ترین پروژه‌ها می‌رود، آن‌ها را با موفقیت به پایان می‌رساند و در نهایت به  یک شریک مورد اطمینان بدل می‌شود.
یوآیدیwww.u-id.netinfo@uid.irتایید هویت دیجیتال، خدمات SSO یا Single Sign On، افتتاح حساب بانکی به صورت غیرحضوری، افزایش سقف تراکنش‌های مالی، اعطای وام به صورت آنلاین، اعتبارسنجی غیرحضوری، سرمایه‌گذاری‌های آنلاین، صرافی‌های آنلاین و خرید فروش رمز ارز، کاهش هزینه تراکنش‌ها، افزایش امنیت و..

Insurance 

نام شرکتآدرس سایتآدرس ایمیلخدمات
تجارت الکترونیک نوین نار (ازکی)www.azki.cominfo@azki.comمتقاضیان دریافت خدمات بیمه می‌تواند شرکت‌های بیمه، سرویس‌های پیشنهادی و قیمت و تعرفه‌ی هر طرح بیمه‌ای را ببینند، مقایسه کنند و در نهایت مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایند. 
آریا پرداز رایکا (بیمه دات کام)www.bimeh.cominfo@bimeh.comبیمه دات کام کارگزاری مشاوره، استعلام قیمت، مقایسه و خرید آنلاین بیمه نامه است.
یمه بازارwww.bimebazar.cominfo@bimebazar.irسامانه مشاوره، مقایسه و خرید آنلاین بیمه است. در وب‌سایت بیمه بازار می‌توانید قیمت انواع بیمه را از تمامی شرکت‌ها استعلام بگیرید، شرایط و پوششها را با هم مقایسه کنید و بیمه مورد نظر خود را آنلاین سفارش دهید.
الو بیمه 
www.alobimeh.irinfo@alobimeh.ir* امکان مقایسه و خرید آگاهانه انواع بیمه نامه ها* صدور بیمه نامه در سریع ترین زمان ممکن* ارائه بیمه نامه به صورت نقد و اقساط* صدور بیمه نامه ها توسط کارگزاران و نمایندگان رسمی بیمه* یادآور تمدید بیمه نامه 
بیدبرگwww.bidbarg.cominfo@bidbarg.comبیدبرگ در کنار بیمه، خدماتی نیز در حوزه‌ی اداره کار، مالیات، امور حقوقی و کیفری، مشاوره تلفنی و تخصصی به متقاضیان می‌دهند.
آیتولwww.itoll.ir
support@itoll.ir
آیتول سامانه‌ای برای مدیریت کاربردی و یکپارچه پرداخت‌ها و خدمات خودروی شماست. تعمیر و نگهداری خودرو، استعلام مدارک،بیمه،عوارض و بدهی،کارپرداز

امنیت

نام شرکتآدرس سایتآدرس ایمیلخدمات
سپارکس (Separex) www.separex.ir….ایمن‌سازی دادوستد‌های فضای مجازی به‌منظور جلوگیری از «کلاهبرداری‌های آنلاین» 

مدیریت مالی

نام شرکتآدرس سایتآدرس ایمیلخدمات
نیوُ (Nivo)www.nivoapp.com….امکان داشتن مدیریت مالی دقیق و با سهولتارتباط با بانک‌هادسترسی پیامکی به تمام پیامک‌های دارای محتوی مالیداشتن حساب ابریامکان اشتراک‌گذاریامکان پس‌اندازامکان بودجه‌بندیمدیریت چکو..
پارمیسwww.parmisit.comsupport@parmisit.comدر حال حاضر محصولات اصلی این شرکت در حوزه های مالی و مدیریتی شامل نرم افزارهای حسابداری پارمیس پرو، نرم افزار یکپارچه مدیریتی پارمیس استار، راهکار ابری پارمیس ۳۶۰ و راهکاری های مالی و مدیریتی اصناف و همچنین حسابداری شخصی رایگان پارمیس همراه می‌باشد. 
محکwww.mahaksoft.com….عمده فعالیت‌های گروه نرم‌ افزاری محک، در حوزه‌های تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی انجام می شود. تلاش این گروه، از آغاز بر این بوده است تا با استفاده از بهترین و در عین‌ حال، قابل‌ اطمینان‌ترین تکنولوژی‌های روز ، محصولات ساده و نوآورانه‌ای را تولید نماید. محصولات نرم افزار حسابداری برای ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر کردن امور مالی و مدیریتی کسب‌وکارها و تمامی اشخاص سراسر کره زمین روی کار آمده‌اند.
جیبwww./jeeb.irsupport@jeeb.irهدف از سامانه جیب ثبت مبالغ وارد شده و خارج شده از جیب شما بوده و توسط این دو مورد شما می توانید مدیریت کاملی بر روی دخل و خرج خود انجامید. همچنین سامانه شامل قسمتهای چک، بدهی/طلب، اقساط می باشد.

انتقال بین‌المللی پول

نام شرکتآدرس سایتآدرس ایمیلخدمات
ایرانیکارتwww.iranicard.ir……وب‌سایت ایرانیکارت تمامی خدمات کارت‌های اعتباری و ویزا کارت‌ها و مسترکارت ، گیفت‌کارت ، دبیت‌کارت ، خدمات پی‌پال ، پرفکت مانی ، فروش و خرید ارز دیجیتال ، کلیه‌ی پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی، تعیین وقت سفارت و دیگر خدمات بین‌المللی را ارائه می‌دهد.
تهران پرداخت (Tehran Payment) www.tehranpayment.comsupport@tehranpayment.comصدور کارت‌های ارزی مسترکارت و ویزاکارتپرداخت با پی‌پال (PayPal)پرداخت با مسترکارت و ویزا کارت در وب سایت‌های خارجیپرداخت با وب‌مانی (WebMoney)پرداخت با اسکریل (Skrill)

فین تک در ایران

شروع رسمی فعالیت‌ فین‌تک‌های ایرانی را می‌توان از تاریخ شهریور ماه سال ۱۳۹۵ در نظر گرفت. زمانی‌که بانک مرکزی برای اولین بار نسبت به فعالیت فین‌تک‌ها در ایران واکنش نشان داد. فین‌تک یا نوآوری نظام بانکی با هدف ارائه خدمات و محصولات متفاوت و خلاقانه شکل گرفته است. از این‌ رو شرکت‌های زیادی در تمام دنیا مخصوصا ایران کسب‌وکار خود را بر پایه‌ی فین‌تک‌ها بنا کرده‌اند. 
زمینه‌های فعالیت شرکت‌های فین‌تک متنوع است و هر یک هدف خاصی را دنبال می‌کنند. اما همه‌ی آن‌ها در نهایت به امور مالی ختم می‌شوند. همانطور که واضح است امور مالی و فناوری هیچ‌وقت از یکدیگر جدا نبوده‌اند و در تمامی مقاطع از تاریخ، همدیگر را کامل پوشش داده‌اند. اما اکنون و در عصر ارتباطات و فناوری دیجیتال، معنا و مفهوم فینتک یا «فناوری مالی» بر پیچیدگی هر چه بیشتر فناوری و امور مالی دلالت دارد. برای آشنایی بیشتر با کاربردهای آن به مقاله کاربردهای فین‌تک سر بزنید.
در این مقاله سعی کردیم تا استارت‌آپ‌های فین‌تک موفق در کشور را مورد بررسی قرار دهیم. این نوشته به کاربران و صاحبان مشاغل این فرصت را می‌دهد تا استارت‌آپ‌های بیشتری را بشناسند و در آینده برای کسب‌وکار خود انتخاب‌های بهتر و بیشتری داشته باشند. به‌کارگیری فناوری‌های جدید موجب ارائه خدمات مالی اثربخش‌تر شده و نظام بانکی سنتی را کاملا به چالش کشیده است. بنابراین ضرورت همکاری بانک‌ها با شرکت‌های فین‌تک و سرمایه‌گذاری در این حوزه، هر روز بیش از پیش احساس می‌شود.