پادیوم بلاگ
وام فوری یک روزه

دریافت وام فوری یک روزه از طریق ویپاد

رضا دهقان
بانکی و مالی ، مقالات

نئوبانک‌ها خون تازه‌ای به رگ‌های سیستم مالی دنیا تزریق کرده‌اند و با ارائه خدمات بانکی متنوع و فراتر از خدمات سنتی بانک‌ها، موفق شده‌اند نیازهای طیف گسترده‌ای از کاربران را رفع کنند. در کشور ما نیز نئوبانک‌ها توانسته‌اند خدمات بانکی گوناگونی که سابق بر این مستلزم طی کردن فرایندهای طولانی و پیچیده اداری بود را به سادگی و در هر ساعت از شبانه‌روز در اختیار کاربران خود قرار دهند. یکی از این خدمات بانکی وام است. در گذشته برای دریافت حتی وام های کوچک از بانک‌ها نیز باید تضامین و مدارک مختلفی را به بانک ارائه می‌کردید که باعث طولانی شدن روند دریافت وام و محروم شدن بخشی از افراد جامعه از این خدمات به دلیل نداشتن تضامین کافی می‌شد.

اما نئوبانک‌ها با حل این چالش، اکنون وام فوری یک روزه و بدون نیاز به ضامن ارائه می‌کنند. یکی از این نئوبانک‌ها ویپاد است که با ارائه وام‌های گوناگون، نیازهای مختلف اقشار مختلف جامعه را پوشش داده است. اما چطور می‌توان از طریق ویپاد وام فوری یک روزه گرفت؟

وام‌های ویپاد

ویپاد در حال حاضر سه طرح وام بدون ضامن به مشتریان خود ارائه می‌کند:

وام پشتوانه: که مبلغ آن از ۱ تا ۳۵ میلیون تومان است و به صورت پله‌ای و بعد از هر بازپرداخت بدون تاخیر افزایش پیدا می‌کند.

وام برآیند: که مبلغ آن از ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان متغیر بوده و بازپرداخت آن ۱۲ ماهه است. دریافت این وام از طریق جمع‌آوری سکه‌های ویپاد ممکن است. با ازای هر ۱۰۰ هزار تومان در ۲۴ ساعت که در حساب ویپاد قرار دهید، ۱ سکه دریافت می‌کنید.

وام پیش‌درآمد: که بین ۱ تا ۸ میلیون تومان و با بازپرداخت یک هفته‌ای است. به این وام سود تعلق نمی‌گیرد و مناسب کسانی است که برای رفع یک نیاز فوری باید وام دریافت کنند و ممی‌توانند طی یک هفته آن را تسویه کنند.

دریافت وام فوری یک روزه از ویپاد

برای دریافت وام فوری ویپاد کافی است که یک حساب دیجیتال ویپاد باز کنید. برای این کار اپلیکیشن ویپاد را نصب کنید و پس از طی مراحل ثبت‌نام، حساب ویپاد برای شما افتتاح می‌شود. تمام مراحل ثبت‌نام و احراز هویت آنلاین است و نیازی به مراجعه حضوری یا ارسال مدارک ندارید. پس از افتتاح حساب، شما می‌توانید برای دریافت وام پشتوانه ویپاد اقدام کنید. دریافت‌ وام‌های برآیند و پیش‌درآمد مستلزم جمع‌آوری امتیاز و سکه است که با سپرده‌گذاری در حساب انجام می شود. اما مزیت آن‌ها نسبت به وام بانکی این است که نیازی به ضامن ندارند و در صورت داشتن امتیاز کافی می‌توانید بلافاصله و پس از چند کلیک، وام خودتان را دریافت کنید.