پادیوم بلاگ
خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد

خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد

رضا دهقان
بانکی و مالی ، مقالات

با گسترش اینترنت در جامعه تحولی عمیق در نحوه تعامل بانک‌ها با مشتریان خود اتفاق افتاد. اکنون مشتریان به دریافت خدمات در هر زمان و مکانی نیاز داشتند و بانک‌ها برای پاسخگویی به این نیاز، بانکداری مجازی را ابداع کردند. بانک‌های پیشرو در عرصه فناوری و ارائه خدمات نوین از طریق بانکداری مجازی بانک‌ها را نزد مردم آوردند. بانک پاسارگاد به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در عرصه بانکداری مجازی، خدمات مختلفی را بر بستر مجازی به مشتریان خود ارائه می‌کند. اما بانکداری مجازی بانک پاسارگاد شامل چه خدماتی می‌شود؟

خدمات بانکداری مجازی بانک پاسارگاد

بانکداری مجازی پاسارگاد شامل تمام خدمات قابل ارائه در شعب فیزیکی است، از جمله:

خدمات سپرده: شامل افتتاح سپرده، تغییر سپرده مقصد و روز واریز سود، مشاهده جزییات سپرده، مشاهده صورت‌حساب، عملیات‌های بانکی مانند انتقال وجه و تبدیل شماره حساب به شماره شبا

خدمات کارت: شامل صدور کارت اصلی و المثنی، پرداخت قبوض، خرید کارت هدیه، تغییر سپرده اصلی کارت، تعیین سقف برداشت و خرید، مسدود کردن کارت و اخذ موجودی

خدمات کارت اعتباری: شامل مشاهده جزییات، نمایش دوره‌های حساب، گزارش و بازپرداخت آنی بدهی کارت

خدمات تسهیلات: شامل مشاهده لیست تسهیلات، درخواست پرداخت اقساط و پرداخت اقساط تسهیلات سایر مشتریان

خدمات چک: شامل درخواست صدور دسته چک، گزارش وضعیت چک‌های بانکی، گزارش وضعیت چک و ثبت یادآوری چک

خدمات بانکداری مدرن: فعال‌سازی همراه‌بانک و افتتاح حساب

شما برای استفاده از سامانه بانکداری مجازی بانک پاسارگاد از طریق لینک زیر اقدام کنید:

بانکداری آنی در دنیای که ثانیه‌ها اهمیت دارند

در دنیای امروز که مشتریان انتظار دارند در لحظه خدمات دریافت کنند، بانکداری مجازی راهکاری برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشتریان است. هرچند خدمات بانکداری مجازی این روزها به امری عادی تبدیل شده، اما از روزگاری که برای انجام کارهای ساده بانکی باید به شعبه مراجعه کرده و یا از ATMها استفاده می‌کردیم، زمان زیادی نگذشته است. این نشان می‌دهد که فناوری با سرعتی بیش از پیش در حال توسعه و رشد است و شاید در آینده‌ای نزدیک، استفاده از خدمات بانکی از این هم ساده‌تر شود.

سرویس‌های بانکی پادیوم

پادیوم به عنوان یک پلتفرم API و درگاه خدمات کسب‌و‌کاری بانک پادیوم، سرویس‌های بانکی و مالی بانک پاسارگاد را نیز ارائه می‌کند. این سرویس‌ها به کسب‌و‌کارها کمک می‌کنند تا سرویس‌های بانکی مورد نیاز از جمله پرداخت را در قلب خود پیاده‌سازی کرده و با خدمات پیشروانه بانک پاسارگاد بهره ببرند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان پادیوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند: