پادیوم بلاگ
PasargadPodium

درخشش جهانی بانک پاسارگاد، پاد و پادیوم

رضا دهقان
اخبار ، بانکی و مالی

نشریه معتبر The Banker هر سال برترین بانک‌های جهان را از نظر خدمت‌رسانی و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های الکترونیک و بهبود خدمات دیجیتال رتبه‌بندی کرده و بانک‌های برتر هر کشور را معرفی می‌کند. باعث افتخار است که امسال بانک پاسارگاد به عنوان برترین بانک ایرانی انتخاب‌شده و توانسته نظر مشتریان و متخصصین این حوزه را به خود جلب کند.

موسسه The Banker متعلق به فایننشال تایمز، از معتبرترین مؤسسات بین‌المللی در حوزه بانک‌داری به‌شمار می‌آید و همواره فهرستی که این نشریه از بانک‌های برتر دنیا منتشر می‌کند، به‌عنوان مرجع معتبر مورد استناد فعالان اقتصادی دنیا قرار می‌گیرد.

بانک پاسارگاد، برترین بانک ایرانی

متن اطلاعیه منتشر شده توسط The Banker به شرح زیر است:

در یکی از چالش برانگیزترین فضاهای بانکی و اقتصادی در خاورمیانه، بانک پاسارگاد به خاطر برنامه‌های بلندپروازانه خود در فضای دیجیتال، به عنوان برترین بانک ایران در سال ۲۰۲۱ میلادی انتخاب شده است. 

سرزمین هوشمند پاد

موتور محرک اصلی این برنامه‌ها، پروژه شهر هوشمند پاد است. این پلتفرم پایه‌های یک اکوسیستم برای تولیدکننده‌ها، مصرف‌کننده‌ها و دیگر پلتفرم‌های زیرمجموعه را پی‌ریزی کرده است. بانک پاسارگاد معماری پلتفرم پاد را طوری طراحی کرده تا طیف گسترده‌ای از کسب‌و‌کارها در حوزه‌های آموزش، خدمات مالی، انرژی، سلامت، گردشگری و سایر بخش‌ها از خدمات و مزایای آن بهره‌مند شوند.

بانک پاسارگاد تصمیم دارد در این پلتفرم با ارائه خدمات نرم‌افزاری، زیرساختی و توسعه ظرفیت‌های شرکت‌ها درآمدزایی کند و در همین حین طیف خدمات ارائه‌شده و مشتریان خود را گسترش دهد.

پی‌پاد

این بانک همچنین راهکار کیف پول دیجیتالی خود با نام کیپاد را پیاده‌سازی کرده است. این کیف پول تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی دو میلیون کاربر داشته و نام خود را به پی‌پاد تغییر داده است. کیف پول جدید، طراحی کاربر پسند‌تری دارد که فرایند پرداخت را بیش از پیش ساده کرده و امکان پرداخت قبوض خدماتی و عوارض آزادراهی از طریق یک شماره تلفن را فراهم کرده است.

پادیوم

همچنین سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد معرفی پلتفرم بانک‌داری باز پاسارگاد با نام پادیوم بود. پادیوم پلتفرمی امن و قابل اعتماد برای ارائه خدمات دیجیتال و مدیریت رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی (APIها) بوده و میزبان طیف گسترده‌ای از APIهای شرکت‌‌ها و سازمان‌های دیگر است. این پلتفرم با هدف تامین نیازهای روزافزون کسب‌و‌کارهای کوچک، متوسط و بزرگ به خدمات مالی و بانکی دیجیتال طراحی شده است.

این پلتفرم ضمن ایجاد دسترسی برای شرکت‌های زیرمجموعه بانک و مشتریان خصوصی به تمام خدمات مالی و بانکی بانک پاسارگاد، ظرفیت‌های موجود در سرزمین هوشمند پاد را در اختیار آن‌‌ها قرار می‌دهد. با استفاده از پادیوم، کسب‌و‌کارها می‌توانند به طیف گسترده‌ای از APIها از جمله راهکارهای پرداخت، بازار بورس، بیمه، خدمات نقشه و مکان‌یابی و پرداخت قبوض دسترسی داشته باشند.

مقاله اصلی را می‌توانید به زبان انگلیسی در سایت TheBanker  بخوانید.

پادیوم و چراغی که روشن است

پادیوم هم‌گام و هم‌تراز با پلتفرم‌های بانکی بزرگ در سراسر دنیا، صدها API و چندین راهکار برای کسب‌و‌کارهای مختلف ارائه می‌دهد. یک‌پارچگی با سایر پلتفرم‌‌ها و سرویس‌های سرزمین هوشمند پاد، حضور متخصصین فنی در عرصه کسب‌و‌کار، محیط امن و رقابتی و پشتیبانی باکیفیت از جمله مزیت‌هایی هستند که پادیوم را به همراهی مطمئن برای کسب‌و‌کارها تبدیل می‌کند.

از روزی که پادیوم با تیمی کوچک و آرزوهایی بزرگ، مسیر خود را آغاز کرد، زمان زیادی می‌گذرد. امروز پادیوم توانسته به عنوان یکی از پیش‌روان عرصه خدمات دیجیتال در ایران و یکی از مهم‌ترین اعضای سرزمین هوشمند پاد و خانواده بانک پاسارگاد، تاثیر چشم‌گیری در هموار شدن مسیر کسب‌و‌‌کارها برای ورود به دنیای دیجیتال داشته باشد. طی کردن این مسیر جز با همراهی و هم‌دلی همکاران ما در سراسر ایران ممکن نبود.

شما نیز اگر قصد شروع یک کسب‌و‌کار و ورود به دنیای دیجیتال را دارید به خاطر داشته باشید، اینجا چراغی روشن است.