پادیوم بلاگ
API خرید بلیط هواپیما

بهترین API خرید بلیط هواپیما

رضا دهقان
کسب و کار ، مقالات

کسب‌و‌کارهای آنلاین ارائه بلیط هواپیما نظیر علی‌بابا و فلایتیو نقش مهمی در تسهیل فرایند خرید بلیط هواپیما و سفرهای داخلی و خارجی داشته‌اند. قبل از وجود چنین پلتفرم‌هایی، مسافران برای تهیه بلیط باید به صورت تلفنی یا حضوری اقدام می‌کردند که ضمن صرف زمان زیاد، هنزیه‌های جانبی نیز بر مسافران تحمیل می‌کرد. اما چطور می‌توان پلتفرمی مانند علی‌بابا برای تهیه بلیط ایجاد کرد؟ جواب دریافت API خرید بلیط هواپیما است.

ارائه‌دهنده‌های API خرید بلیط هواپیما

تماس با شرکت‌های هواپیمایی و دریافت API برای هر کدام به هیچ وجه مقرون‌به‌صرفه نیست. از‌این‌رو ارائه‌دهنده‌های سرویس خرید بلیط هواپیما گزینه اول پلتفرم‌های گردشگری و ارائه خدمات آنلاین سفر‌اند (مانند آژانس‌های گرشدگری). ارائه‌دهنده‌هایی مانند های‌هالیدی، سیتی‌نت و سفر ۳۶۰ با ارائه خدمات گوناگون در این عرصه به شما کمک می‌کنند کسب‌‌و‌کار خود را به سادگی راه‌اندازی کنید.

برای انتخاب API باید به چیزهایی توجه کنیم؟

بازار خرید آنلاین هواپیما یک بازار بسیار رقابتی است که در آن تاخیرهای چندثانیه‌ای و اشتباه‌های کوچک می‌تواند به قیمت از دست رفتن همیشگی مشتریان تمام شود. بنابراین پایداری و سرعت سرویس ارائه‌شده اولین معیار مهم برای انتخاب سرویس است. بسیاری از ارائه‌دهنده‌ها به شما اجازه فراخوانی آزمایشی می‌دهند. با فراخوانی آزمایشی می‌توانید سرعت پاسخگویی و خروجی سرویس را بررسی کنید. حتی اگر در صفحه سایت ارائه‌دهنده ذکر نشده بود، به پشتیبانی پیام داده و امکان ارائه آزمایشی را بسنجید.

معیار مهم دوم کیفیت پشتیبانی است. مشتریان خرید آنلاین بلیط هواپیما در هر ساعت شبانه‌روز بلیط می‌خرند و سرویس‌های آنلاین بلیط هواپیما باید ۲۴ ساعته پاسخگو باشند. به همین دلیل وجود یک پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته برای رسیدگی به مشکلات احتمالی یکی موارد ضروری برای سرویس خرید بلیط هواپیما است.

نکته مهم دیگر جامع بودن API است. APIهایی که تمام خطوط هوایی و انواع پرواز‌ها (از جمله چارتر) را پوشش می‌دهند، گزینه اول برای کسب‌و کارهای آنلاین‌اند. 

راهکار درگاه پرداخت اینترنتی پاد

پرداخت قلب کسب‌و‌کارهای دیجیتال است. اگر قصد دارید کسب‌و‌کار خرید آنلاین بلیط هواپیما راه‌اندازی کنید، در کنار API خرید بلیط هواپیما، باید یک درگاه پرداخت امن نیز داشته باشید. برای دریافت راهکار درگاه پرداخت اینترنتی پاد کافی است یک حساب کسب‌و‌کاری در پادیوم ایجاد کرده و در پنل خود راهکار را درخواست دهید. پشتیبان‌های پادیوم در تمام مراحل از دریافت تا پیاده‌سازی در کنار شما‌اند. 

همچنین در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این راهکار دارید، می‌توانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناس‌های پادیوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.