پادیوم بلاگ
API تبدیل صدا به متن پادیوم

API تبدیل صدا به متن پادیوم

رضا دهقان
تکنولوژی ، کسب و کار ، مقالات

با گذشت بیش از یک سال از معرفی ChatGPT، تب هوش مصنوعی در فضای کسب‌و‌کاری همچنان بالاست و کسب‌و‌کارهای فعال در این حوزه همواره در حال خلق تجربه‌های جدید برای کاربران‌اند. یکی از خدمات پر تقاضا در حوزه هوش مصنوعی تبدیل صدا به متن است که فرایند ترجمه و نوشتن متن ویدیوها را بسیار ساده می‌کند. شرکت‌های پیشرو ایرانی در عرصه هوش مصنوعی و یادگیری عمیق نیز با توسعه این سرویس‌ها به ارائه خدمات می‌پردازند. برای مثال شرکت عصر گویش پرداز با توسعه سرویس تبدیل متن به صدا با پشتیبانی از زبان فارسی به مشتریان خود کمک می‌کند تا از این ویژگی برای بهبود کسب‌و‌کار خود استفاده کنند. در پادیوم نیز API تبدیل متن به صدا در اختیار کسب‌و‌کارهایی قرار می‌گیرد که قصد دارند با استفاده از قدرت هوش مصنوعی کسب‌و‌کار خود بر بستر دیجیتال را توسعه دهند.

ویژگی‌های API تبدیل صدا به متن

این سرویس توسط پادیوم و عصر گویش پرداز به صورت API ارائه می‌شود. ثبات بالا، امنیت داده‌ها و سرعت پاسخگویی از جمله ویژگی‌های سرویس هوش مصنوعی تبدیل صدا به متن پادیوم است که به کسب‌‌و‌کار اجازه می‌دهد بدون تداخل و در کمترین زمان ممکن درخواست‌های کاربران خود را انجام دهند. سرویس تبدیل گفتار به نوشتار پادیوم با هزینه مقرون‌به‌صرفه به طور ویژه برای فهم متن در حوزه عملیات بانکی (برای اپلیکیشن‌های مالی و پرداخت) و فهم متن در حوزه اینترنت اشیاء مناسب است.

سرویس تبدیل متن به صدای عصر گویش پرداز نیز یک فایل صوتی را از شما دریافت کرده و پس از تبدیل، متن را برای شما ارسال می‌کند. این سرویس برای کاربرهای عمومی‌تر مناسب است.

کاربردهای API تبدیل گفتار به نوشتار

تبدیل صدا به متن (یا گفتار به نوشتار) برای کسب‌‌و‌کارهای زیر مناسب است:

  • کسب‌و‌کارهای حوزه ترجمه و تولید محتوا
  • خبرنگارها و نویسنده‌ها
  • کسب‌وکارهایی که قصد دارند فرمان صوتی را به خدمات خود اضافه کنند (اپلیکیشن‌ها و کسب‌و‌کارهای حوزه اینترنت اشیاء)

دریافت API تبدیل صدا به متن

برای دریافت این سرویس در پادیوم کافی است روی لینک زیر کلیک کرده و ضمن مطالعه مستندات، با ثبت‌نام یا ورود به حساب کاربری خود، به سادگی این سرویس را دریافت کنید:

همچنین در صورت وجود سوال یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان پادیوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند: