پادیوم بلاگ
تصویر چهار نفر که دور هم نشسته و تبادل نظر می‌کنند

حضور پادیوم در اینوتکس ۲۰۲۳

رضا دهقان
کسب و کار ، مقالات

پادیوم به عنوان یک بازارچه API و یکی از فعالان عرصه دیجیتال در اینوتکس ۲۰۲۳ شرکت می‌کند. شما می‌توانید در غرفه ۶۰۶ سالن ۶ با متخصصین پادیوم تعامل داشته و از کارگاه‌های متنوعی که پیش‌بینی شده استفاده کنید.

در کنار این کارگاه‌ها، یک مسابقه نیز برگزار خواهد شد و یک نفر از شرکت‌کنندگان خوش‌شانس این مسابقه برنده یک دستگاه PS۵ می‌شود.

برنامه‌های پادیوم در اینوتکس ۲۰۲۳

پادیوم در راستای تبادل دانش و گفتمان‌سازی چهار کارگاه با عناوین زیر در اینوتکس پیش‌بینی کرده است:

  • کاربرد دوقولوی دیجیتال: پویان مجتهدپور
  • بانک به عنوان یک سرویس: شهروزه مقدم
  • چت‌بات‌ها: پویان مجتهدپور
  • تاثیر کارایی منابع بر توسعه بازار هدف: دکتر ادریس صالحی

مسابقه

یکی از برنامه‌های پادیوم برگزاری مسابقه من یک برنامه‌نویس هستم که به صورت مشارکتی برگزار شده و در نهایت به یکی از مشارکت‌کنندگان که به صورت حضوری یا آنلاین شرکت کنند، به قید قرعه یک دستگاه PS۵ اعطاء خواهد شد. 

همچنین شرکت‌کنندگانی که در اینوتکس حضور داشته و به غرفه پادیوم سر بزنند می‌توانند در قرعه‌کشی پادیوم برای دریافت سه دستگاه پادباکس در هر روز شرکت کنند. برای جزییات بیشتر می‌توانید از اینستاگرام پادیوم بازدید کنید.

تعامل و معرفی سرویس‌ها

ضمن سایر برنامه‌ها متخصصین پادیوم با ارائه و معرفی راهکارهای طراحی شده، به صاحبان کسب‌و‌کارها و توسعه‌دهندگان کمک می‌کنند تا فرصت‌های راه‌اندازی و توسعه کسب‌و‌کار بر بستر دیجیتال را کاوش کنند.

اینوتکس ۲۰۲۳

نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس پس از دو سال دوباره به صورت برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ۱۹ اردیبهشت تا ۲۲ اردیبهشت در محل پردیس تهران دایر بوده و کسب‌و کارهای داخلی و خارجی فعال در حوزه‌های گوناگون فناوری در این نمایشگاه به تبادل دانش و معرفی محصولات می‌پردازند.

کارآفرینان جوان و کسب‌وکارها نیز می‌توانند ضمن دیدار از نمایشگاه، با سرمایه‌گذاران بالقوه و سایر افراد متخصص و علاقه‌مند ملاقات و تعامل کنند. اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه اینوتکس را در پست زیر بخوانید: