پادیوم بلاگ
همراهانه

همراهی با کسب‌وکارهای نوپا در رویداد همراهانه

ندا خراسانی
اخبار

کسب‌وکارها نوپای زیادی وجود دارند که برای چگونگی انجام فعالیت‌هایشان دچار چالش‌ هستند و نیاز به همراهی دارند!  استارتاپ‌های زیادی را دیده‌ایم که ایده‌های بسیار خوبی داشتند اما در کمال ناباوری با شکست مواجه شده‌اند!

یکی از مهمترین دلایل این امر، آن است که افراد با اینکه ایده‌های بسیار خوبی دارند اما استراتژی و امکانات صحیحی برای تحقق بخشیدن به آن را در اختیار ندارند.

از آن‌جایی که یکی از مهم‌ترین اهداف ما در پادیوم تسهیل امور برای انواع کسب‌وکارهاست، بر آن شدیم تا با حضور در رویداد همراهانه در کنار دیگر اهالی اکوسیستم نوآوری و فناوری، در جهت تحقق بخشیدن به ایده‌های جدید با استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا همراه شویم.

در ادامه گزارشی مختصر از رویداد همراهانه را می‌خوانیم و پس از آن خدمات ارائه شده توسط پادیوم را در این رویداد بررسی خواهیم کرد.

همراهانه؛ رویدادی داوطلبانه برای همراهی با مجموعه‌های نوآور

رویداد همراهانه به همت شتاب‌دهنده‌ی کسب‌وکار فردوسی، شتاب‌دهنده‌ی تریگ‌آپ و پارک علم و فناوری خراسان، در عصر ۲۶ تیرماه ۹۹ به صورت آنلاین برگزار شد. نکته‌ی جالبی که در این رویداد توجه را به خود جلب می‌کرد، حضور مشاورین خبره و شرکت‌های رشد‌یافته در کنار یکدیگر و به صورت داوطلبانه در راستای همراهی و تسهیل امور برای استارتاپ‌ها بود. 

بر همین اساس می‌توانیم این رویداد را به دو بخش ارائه‌ی مشاوره و ارائه‌ی خدمات تقسیم کنیم. در بخش ارائه‌ی مشاوره، خبرگانی مانند صادق علوی‌زاده و میلاد قاسم‌زاده از هلدینگ فناپ، منصور شیرزاد از سرمایه‌گذاری خطرپذیر شناسا و مرتضی سرلک از داتین حضور داشتند که به ارائه‌ی مشاوره به شرکت‌کنندگان پرداختند.

این مشاوره‌ها در حوزه‌هایی چون ارزیابی ایده و کسب‌و‌کار، مالکیت فکری، طراحی مدل و مدیریت کسب‌و‌کار، تیم‌سازی و منابع انسانی، مدیریت محصول، استراتژی‌های بازاریابی و ورود به بازار، قیمت‌گذاری، فروش و مدل‌های درآمدی، بازاریابی دیجیتال، مباحث حقوقی کسب‌و‌کار و قراردادها، مباحث مالی و حسابداری، مدیریت پروژه در کسب‌و‌کارها، اخذ مجوزهای دانش بنیان، جذب سرمایه و تامین مالی، صادرات، امنیت، طراحی هویت سازمانی، توسعه فنی محصول و… به استارتاپ‌ها صورت گرفت.

در بخش ارائه‌ی خدمات نیز پادیوم به همراه فناپ، رشدانا، نشان، پنکیک، سامانه حقوقی دادپرداز، آموت، مشهد‌هاست و ویدابیا به صورت داوطلبانه حضور داشتند و به ارائه‌ی خدمات خود به شرکت‌کنندگان پرداختند تا با این کار در جهت رشد و حل چالش های استارتاپ‌ها، همراه آنان باشند. 

حمایت پادیوم از استارتاپ‌ها

یکی از مهم‌ترین مسائلی که استارتاپ‌ها باید به آن توجه کنند این است که اکثر خدمات و سرویس‌های پایه‌ای که برای شروع کار به آن نیاز دارند، قبلا توسط دیگران توسعه داده شده است! در نتیجه به جای اینکه هزینه و وقت خود را برای پیاده‌سازی اینگونه سرویس‌ها صرف کنند، بهتر است از طریق شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات، نیازهایشان را تامین کرده و تمرکز خود را بر روی پیاده‌سازی ایده‌های اصلیشان بگذارند.

در همین راستا، پادیوم به عنوان یک ارائه‌دهنده‌ی خدمت به صورت داوطلبانه در رویداد همراهانه حاضر شد تا با تامین نیازهای پایه‌ای برای استارتاپ‌ها، به آنان در راستای تسهیل امور و تسریع رسیدن به اهدافشان یاری رساند و با ارائه‌ی بسته‌های حمایتی به ۳۰ تیم استارتاپی، گامی در جهت توسعه‌ی اکوسیستم استارتاپی ایران و بهبود شرایط کسب‌وکار‌های نوپا بردارد.

بسته‌های حمایتی که پادیوم در این رویداد به کسب‌وکارهای نوپا ارائه داد، شامل موارد زیر است:

  • ۶ ماه استفاده رایگان از راه‌کارهای جامع پرداخت
  • ۶ ماه استفاده رایگان از حساب دیجیتال پاسارگاد
  • ۵۰۰ هزار تومان استفاده رایگان از خدمات بانک پاسارگاد
  • API‌ها ارسال بسته‌ تا سقف ۲ میلیون تومان
  • API‌های صدور بیمه حوادث و کرونای بیمه‌ی ملت تا سقف ۵۰۰ هزار تومان

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات پادیوم، کاتالوگ زیر را مطالعه کنید.

دانلود کاتالوگ پادیوم در رویداد همراهانه