پادیوم بلاگ
معرفی نرم افزار تنخواه گردان رایگان

معرفی نرم افزار تنخواه گردان

صبا محبی
بانکی و مالی ، تکنولوژی

بعید است در فضای کسب‌وکار مدتی فعالیت کرده باشید و تا به حال اسم «تنخواه» به گوشتان نخورده باشد. تنخواه واژه‌ای است که در حسابداری برای اولین بار استفاده شده و حالا بسیاری از کسب‌وکارها به کمکش مشکلات خود را حل می‌کنند. حالا با دیجیتالی شدن کسب‌وکارها این فرایند سنتی هم به کمک نرم افزار تنخواه گردان انجام‌پذیر است. در این یادداشت نرم افزار تنخواه گردان رایگان پادیوم را معرفی خواهیم کرد و مزیت‌های استفاده از آن را بیان خواهیم کرد. اگر به این ابزار نیاز دارید، فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند:

    اگر می‌خواهید با واژه تنخواه گردان در حسابداری بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم یادداشت «تنخواه گردان در حسابداری به چه معناست؟» را هم بخوانید.

    نرم افزار تنخواه گردان؛ راه آسان برای مشکلات پیچیده

    معمولا برای مدیریت وجوه تنخواه، مالک کسب‌وکار و یا مدیر مالی و… مبلغی را به حساب شخصی یکی از کارمندان شرکت واریز می‌کنند و سپس آن فرد به کمک آن مبلغ هزینه‌ی کالاها و یا خدمات را پرداخت می‌کنند و فاکتور و اسناد پرداخت را در اختیار مسئول مالی و حسابدار شرکت قرار می‌دهد. این فرایند مشکلات بسیاری را برای هر دو طرف ایجاد می‌کند. 

    فردی که مبلغ تنخواه به حسابش واریز می‌شود، ممکن است درگیر مشکلات مالیاتی شود و یا از کمک‌های مالی دولتی مانند یارانه محروم گردد. علاوه‌براین مدیریت وجوه و جلوگیری از کم و زیاد شدن آن هم با خود فرد است. به خصوص برای افرادی مانند مسئول خرید شرکت‌های بزرگ، کار سختی است. 

    از طرف دیگر، مالک شرکت هم مدیریتی روی نحوه هزینه‌کرد وجوه ندارد و  نمی‌تواند رصد منابع را به راحتی انجام دهد. همچنین در شرایطی که می‌خواهد دسترسی فرد تنخواه‌دار را به مبالغ تنخواه محدود و یا حتی مسدود کند، ابزاری در دسترسش نیست. 

    نرم افزار تنخواه گردان رایگان پادیوم این مشکلات را حل کرده است. در این نرم افزار تحت وب کافی است یک حساب دیجیتال برای کسب و کار خود افتتاح کنید و مبالغ تنخواه را به آن واریز کنید. از اینجا به بعد وارد یک سفر شگفت‌انگیز خواهید شد.

    آغاز مدیریت تنخواه به شیوه‌ای جدید

    بعد از افتتاح حساب کسب‌وکار، باید تعیین کنید چه کسانی در کسب و کار شما قرار است تنخواه‌دار شوند. در ادامه باید مشخصات آن‌ها را در نرم‌افزار تنخواه گردان وارد کنید. سپس برای هر کدام از تنخواه‌داران باید حساب افتتاح کنید و برای آن‌ها درخواست صدور کارت فیزیکی بانک پاسارگاد را بدهید. کارت فیزیکی دقیقا مشابه کارت بانکی است و امکاناتی مانند رمز پویا، شماره شبا، شماره کارت و … را دارد. اما تفاوتش با کارت‌های معمولی این است که محدودیت‌هایی در زمینه واریز و برداشت دارد. واریز کارت‌های تنخواه فقط از حساب کسب‌وکاری تنخواه امکان‌پذیر است و نمی‌توان از منابع دیگر به این کارت مبلغی را واریز کرد. همچنین مالک حساب تنخواه می‌هواند محدودیت‌های برداشت و تراکنش برای حساب تعیین کند. مثلا تعیین کند که فرد نمی‌تواند بیشتر از ۱۰ برداشت در روز داشته باشد و یا بیشتر از ۲ میلیون تومان نمی‌تواند تراکنشی انجام دهد. 

    رصد تمام تراکنش در یک نگاه 

    شما می‌توانید به راحتی تمام تراکنش‌هایی که از طریق کارت‌های تنخواه انجام می‌شود، مشاهده کنید. همچنین می‌توانید گزارش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه و … از این تراکنش‌ها تهیه کنید. نمودارها و جداول نرم افزار تنخواه گردان پادیوم می‌تواند به شما کمک کند راحت‌تر کارهای خود را مدیریت کنید. 

    امکان انسداد دسترسی

    اگر به هر دلیلی نخواستید یکی از تنخواه‌داران به مبلغ موجود در حساب خود تنخواه‌داری دسترسی داشته باشد، کافی است گزینه درخواست مسدودی را در نرم‌افزار ثبت کنید. 

    امنیت و راحتی در کنار هم 

    نرم افزار تنخواه گردان پادیوم در قالب سرزمین هوشمند پاد توسعه یافته است. سرزمین هوشمند پاد یک مجموعه وابسته بانک پاسارگاد است. بنابراین شما می‌هوانید مطمئن باشید که امنیت شبکه بانکی را در زمان استفاده از این نرم افزار تجربه خواهید کرد. علاوه بر این استفاده از نرم افزار تنخواه گردان پادیوم راحت است و نیاز به هیچ گونه سواد مالی و کامپیوتری پیچیده‌ای ندارید. 

    رایگان تجربه کنید

    نرم افزار تنخواه گردان پادیوم در حال حاضر رایگان در اختیار شماست. تنها هزینه‌ای که شما نیاز است پرداخت کنید، ۴۰ هزار تومان بابت صدور هر کارت فیزیکی تنخواه داری است. 

    نحوه دریافت کارت فیزیکی 

    زمانی که در نرم افزار تنخواه گردان درخواست صدور کارت فیزیکی را ثبت کردید، باید یک شعبه بانک پاسارگاد را انتخاب کنید. پس از آن، در زمانی که کارت‌ها آماده شدند، نماینده شرکت باید به بانک مراجعه کند و کارت‌های تنخواه‌دار را تحویل بگیرد.