پادیوم بلاگ
حضور پادیوم در فیناپ

حضور پادیوم در هجدهمین رویداد فیناپ

رضا دهقان
اخبار ، کسب و کار

در زمانی نه چندان دور، از بانکداری باز به عنوان یکی آینده ناگزیر یاد می‌شد. اما امروز بانکداری باز نه فقط یک چشم‌انداز، بلکه یک واقعیت در صنعت بانکی و مالی است. کشورها و شرکت‌های بزرگ بین‌المللی پس از استارتاپ‌های کوچک و بانک‌های محلی، تلاش خود برای ورود به این عرصه و تثبیت جایگاه خود آغاز کرده‌اند.

از این رو فعالان عرصه فینتک و بانکداری دیجیتال از جمله پادیوم و بانک پاسارگاد، امسال در هجدهمین رویداد فیناپ دور هم جمع می شوند تا در مورد API و رویکرد پلتفرمی صحبت کنند. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مربوط به این رویداد را در سایت فیناپ مشاهده کنید.

خانم عاطفه موفقی نیز به عنوان یکی از سخنرانان این رویداد، در مورد بانکداری باز و آمادگی آن برای بین‌المللی شدن صحبت می‌کند. این سخنرانی بر مبنای سپیدنامه بانکداری باز: عبور از مرزهای جغرافیایی آماده شده که در آن به موانع، مزایا و چالش‌های بین‌المللی شدن بانکداری باز پرداخته شده است. شما می‌توانید این رویداد را به صورت زنده از طریق آپارات فیناپ تماشا کنید:

درباره فیناپ

رویداد فیناپ نخستین رویداد تخصصی در حوزه فینتک است که از سال ۱۳۹۶ کار خود را آغاز کرده. این رویداد با دور هم آورن فعالان و بازیگران اصلی عرصه فناوری‌های مالی کشور، ضمن ایجاد فرصت شبکه‌سازی، به پیشرفت و توسعه این صنعت به نسبت نوپا از طریق به اشتراک‌گذاری دانش و دیدگاه‌ها کمک می‌کند.

در این رویداد فیناپ که به صورت هیبریدی در تاریخ ۱۵ تیر و از ساعت ۱۳ تا ۱۹ برگزار می‌شود، سخنرانان مختلف حول API تفکر پلتفرمی صحبت می‌کنند. سوق بازیگران دولتی و خصوصی در سراسر دنیا به سمت بانکدرای باز و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز، باعث شده تا فیناپ در رویداد ۱۵ تیر به سراغ موضوعاتی نظیر اقتصاد API، تفکر پلتفرمی، اقتصاد تجربه، داده‌های باز، API در صنایع بزرگ و چالش‌های مدیریت و امنیت API برود. در ادامه کنداکتور رویداد را مشاهده می‌کنید:

سخنران فیناپمحمد محسن صدر۱۳:۱۰
سخنران فیناپهمایون محبوبی۱۳:۴۰
سخنران فیناپعطافه موفقی۱۴:۱۰
سخنران فیناپمسعود وکیلی‌نیا۱۴:۴۰
پنل گفتگومحمد حسین کاشی، علیرضا هوشمند، محمد مهدی تقی‌پور، حمیدرضا نوروزی، فرهاد اینالویی، مهرداد حداد ۱۵:۱۰
سخنران فیناپمصفی امینی۱۶:۱۰
سخنران فیناپمهدی اسماعیلی۱۶:۴۰
فیناپ پلاسنیما نامداری، بهاره آروین۱۷:۱۰
سخنران فیناپمهرداد رجبی۱۸:۰۰
سخنران فیناپجسن زادمهر۱۸:۳۰
پنل گفتگومحمد صادقی، حمید بناییان، میثم سلیمانی، مهدی شریعت‌مدار، میثم عسکری، صادق فرامرزی۱۹:۰۰

پادیوم در فیناپ

پادیوم به عنوان یک پلتفرم API و خدمات دیجیتال، خود را ملزم به ایجاد فضای گفتمان‌سازی و انتقال دانش می‌داند. از این رو شرکت در رویداد فیناپ برای پادیوم نه فقط یک فعالیت جامعه‌محور، بلکه یک وظیفه است. در شرایط سخت کنونی که عرصه بر فعلاان حوزه دیجیتال تنگ شده، توسعه فضای تعامل و ایجاد فضای گفتمان‌سازی نه تنها وظیفه پادیوم، بلکه وظیفه هر کسب‌و‌کار فعال در این حوزه است.