پادیوم بلاگ

سه سالگی پادیوم    

یاسمن عیسایی
اخبار

شهریور امسال پادیوم سه ساله شد! پادیوم که در سال ۱۳۹۸ در شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) و با حمایت بانک پاسارگاد متولد شده بود؛ ۲۲ شهریور ۱۴۰۱، سالروز تولد سه سالگی‌‌اش را در کنار اعضای خانواده‌ی پادیومی خود جشن گرفت.
ایده شکل‌گیری پادیوم در فناپ و در کنار پروژه سرزمین هوشمند پاد تنها به دلیل ابزاری برای ارائه خدمات نرم‌افزاری سرزمین هوشمند پاد مطرح شد. اما از آنجایی که یکی از اهداف آن توانمندسازی کسب‌وکارها و به‌ویژه استارتاپ‌ها تبیین شده بود، ارائه طیف وسیعی از انواع خدمات دیجیتال به کسب‌وکارها مورد توجه بیشتری قرار گرفت.
به همین دلیل پادیوم به عنوان یک پلتفرم دو سویه یا یک «بازارچه API و خدمات دیجیتال» تعریف شد که تمامی خدمات دیجیتال مورد نیاز یک کسب‌وکار آنلاین را از منابع مختلفی از جمله سرزمین هوشمند پاد، فناپ، بانک پاسارگاد، نهادهای عمومی و دولتی، شرکت‌ها و استارتاپ‌ها و… تأمین کرده و در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌دهد.
در حال حاضر سرویس‌های متنوعی در حوزه‌های متفاوتی همچون مالی و بانکی، گردشگری، مسیریابی و نقشه، بورس و بیمه و… بر روی این بازارچه دو سویه قرار دارد. 
پادیوم سعی دارد تا با فراهم‌کردن سرویس‌های کاربردی، نیازهای کسب‌وکارها و افراد مختلف را برطرف کند. به همین منظور در ۲۲ شهریور امسال یک‌بار دیگر تمامی پرسنل خود را دور هم جمع کرد تا با هدف سازندگی و فراهم‌کردن بستری مناسب برای کسب‌وکارهای مختلف، قوی‌تر از قبل رو به جلو حرکت کنند.
در ابتدای این مراسم «عاطفه موفقی» به عنوان راهبر کسب‌وکار تیم پادیوم چند دقیقه‌ای با اعضای تیمش گفت‌وگو کرد. او خاطر نشان کرد که دستاوردهای سه ساله پادیوم مرهون زحمات تک‌تک افرادی بوده که با جان و دل پای کار ایستادند و بدون حضور آن‌ها پادیوم معنای خودش را از دست می‌داد.
در انتها اعضای تیم با یکدیگر عکس‌های یادگاری گرفتند که تمامی این عکس‌ها و فیلم‌ها در آینده‌ای خیلی نزدیک و در شرایطی که حال دل تمامی مردم ایران بهبود یافته باشد، منتشر خواهد شد.