پادیوم بلاگ
سرویس اعتبارسنجی بانکی پادیوم

سرویس اعتبارسنجی بانکی پادیوم

رضا دهقان
بانکی و مالی ، مقالات

صنعت مالی و بانکی قلب تپنده کشور است و شریان‌های اقتصادی را زنده نگه می‌دارد. این صنعت و شبکه گسترده بانکی برای عملکرد درست نیاز به سرویس اعتبارسنجی بانکی معتبر و امن دارند. سرویس‌های اعتبارسنجی به کسب‌‌و‌کارها اجازه می‌دهند ضمن تایید هویت مشتریان خود، وضعیت آن‌ها را ارزیابی کرده و در مورد ارائه خدمات به مشتری تصمیم بگیرند. پادیوم نیز با ارائه سرویس اعتبارسنجی بانکی به کسب‌و‌کارها، به آن‌ها در ارائه خدمات بر بستری امن کمک می‌کند.

سرویس اعتبارسنجی بانکی چیست؟ و چطور کار می‌کند؟

سرویس اعتبارسنجی پادیوم شامل سه سرویس زیر است:

  • ارسال درخواست احراز هویت کاربر
  • تجمیع سرویس‌های اعتبارسنجی سمات، صیاد و مکنا
  • تایید درخواست احراز هویت کاربر

این سرویس‌ها با تایید هویت کاربران به شیوه‌های گوناگون و در سطوح مختلف و با استعلام از سامانه‌های صیاد، سمات، مکنا و بدهی پادی کاربر نیازهای طیف گسترده‌ای از کسب‌وکارها را پوشش می‌دهند. برای مثال کسب‌و‌کارهای حوزه فین‌تک نیاز که نیاز به اعتبارسنجی در سطوح بالا دارند، می‌توانند از سرویس احراز هویت تصویری برای احراز هویت استفاده کنند.

سرویس اعتبارسنجی بانکی پادیوم با دریافت اطلاعات کاربران از سوی کسب‌و‌کار و تطبیق اطلاعات آن با اطلاعات بانکی افراد از جمله بدهی بانکی و وضعیت چک‌ها، اعتبار و هویت افراد را تایید می‌کند. به این ترتیب کسب‌و‌کارها می‌توانند با خیالی آسوده و در بستری امن به مشتریان خود خدمات ارائه داده و مشتریان نیز می‌توانند با تایید اعتبارسنجی خود، از امکانات کسب‌وکار بهره ببرند. 

دریافت سرویس اعتبارسنجی پادیوم

برای دریافت سرویس اعتبارسنجی یا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سرویس کافی است فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان پادیوم در اولین فرصت با شما تماس بگیرند:

    تسهیل دریافت اعتبارهای خرد با سرویس اعتبارسنجی بانکی

    یکی از خدمات فین‌تک‌ها و نئوبانک‌ها ارائه اعتبارهای خرد به مشتریان خود است. سرویس اعتبارسنجی با تسهیل فرایند تعیین اعتبار و احراز هویت مشتریان، امکان دریافت اعتبارهای خرد برای تمام مشتریان را فراهم کرده و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن اعتبار خود را دریافت کنند.