پادیوم بلاگ

چند نکته در مورد چگونگی تغییر بانکداری تلفن همراه

شادی سجادی
مقالات

احتمالا این اولین بار نیست که درباره بانکداری دیجیتال و ایجاد برنامه‌های بانکداری تلفن همراه شنیده‌اید. بر اساس مقاله‌ای از نشریه بین‌المللی تایمز، بیش از یک سوم نیروی کار آمریکایی را افراد ۱۸ تا ۳۴ ساله تشکیل می‌دهند که ۲۷ درصد آن‌ها سالیانه بیشتر از ۷۵/۰۰۰ دلار درآمد کسب می‌کنند. از طرفی برنامه‌های موبایلی ابزارهای  بسیار قدرتمندی هستند. جالب است بدانید از سال ۲۰۱۶ به بعد، مردم از طریق تلفن‌های همراه و تبلت ها بیشتر از دسکتاپ به اینترنت دسترسی پیدا کرده اند. از طرف دیگر محبوبیت تکنولوژی‌های جدید مثل برنامه‌های بانکداری همراه در تمام گروه‌های سنی هر روز در حال افزایش است.

چند وقت پیش بارکلایز، غول خدمات بانکی و مالی در دنیا، اعلام کرد قدیمی‌ترین کاربر برنامه بانکداری تلفن همراهش ۱۰۶ سال سن دارد. با توجه به این تعداد قابل توجه کاربر، بسیاری از بانک‌ها تمرکز خود را روی نسل جدید مشتریان قرار داده‌اند که کار درستی است.

شعبه‌ها در حال بسته شدن هستند و به زودی جای خود را به اپلیکیشن‌های بانکداری خواهند داد.

صرف نظر از آمار‌های جمعیت‌شناسی چیزی که همه باور دارند این است که گوشی‌های هوشمند، نبض بخش بزرگی از زندگی ما هستند. متوسط استفاده از تلفن همراه در ایالات متحده، حدود ۲ ساعت و ۳۵ دقیقه در روز است.  پیش بینی می‌شود که رشد جهانی هزینه‌های تبلیغاتی در برنامه‌های تلفن همراه تا سال ۲۰۲۰ به بیش از ۷۲ میلیون دلار برسد و در عین حال صرف هزینه تبلیغات اینترنتی در دسکتاپ به میزان ۲ میلیون دلار کاهش یابد. بنابراین طبیعی است که تلفن‌های همراه مسیر مالی زندگی ما را نیز تغییر دهند.
مشتریان بانک‌ها در سراسر دنیا از تلفن‌های همراه بیشتر از شعبه‌های بانکی استفاده می‌کنند. نکته‌ای که وجود دارد این است که مردم دیگر به همین مقدار تکنولوژی در حوزه بانکداری قانع نیستند و انتظار دارند که بقیه کار‌های بانکداری که اکنون به صورت سنتی انجام می‌شوند هم امکان داشته باشند که از طریق اینترنت بانک انجام شوند. کارهایی مانند گرفتن وام و …

نگاهی به روش جدید بانکداری:

با کاهش تعداد شعبه‌ها و افزایش اپلیکیشن‌های بانکداری و امکانات متنوع آن‌ها، این نوع بانکداری تبدیل به یک استاندارد برای انجام تراکنش‌های روزانه شده است. این فن‌آوری‌ها می‌توانند باعث ایجاد رقابت در بین بانک‌ها و در نهایت پیشرفت آن‌ها شود. همچنین اپلیکیشن‌ها نیز هر روز با استفاده از امکانات جدید بانک‌های اینترنتی می‌توانند سرویس‌های جدید با خلاقیت بیشتر را ارائه دهند.
طراحی برنامه موبایلی با ویژگی‌های هوشمند و منحصر به فرد به طور مستقیم بر موفقیت شما تاثیر می گذارد، به شما کمک می کند تا مشتریان جدید را جذب کنید، مزیت رقابتی کسب کنید و تجربه‌ای مثبت برای مشتری ایجاد کنید. برای تصمیم‌گیری بهتر، می‌توانید با یک تیم توسعه با تجربه‌ی مشابه صحبت کنید. آن‌ها می‌توانند به شما در زمینه تکنولوژی‌های جدید به شما کمک کنند.
اگر آماده هستید که قابلیت‌های بانکی متنوع را روی برنامه خود پیاده‌سازی کنید و از رقبای خود جلو بزنید با تیم پادیوم تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.