پادیوم بلاگ

بهترین راه برای خرید عمده شارژ و بسته‌ی اینترنت همراه اول و ایرانسل

یاسمن عیسایی
تکنولوژی ، کسب و کار ، مقالات

خرید بسته‌ی اینترنت یکی از دغدغه‌های مهم و اصلی این روزهای کاربران اینترنت به حساب می‌آید. همانطور که می‌دانید نمی‌شود در عصر اینترنت زندگی کرد و به فضای وب دسترسی نداشت. به همین منظور ایجاد فضایی برای ارائه این نوع خدمات، می‌تواند درآمد بسیار خوبی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال می‌توانید بخشی از سایتتان را به فروش ویژه شارژ و بسته‌های اینترنت اختصاص دهید و از این راه کسب درآمد کنید. در ادامه قصد داریم تا به شما بهترین راه برای خرید عمده شارژ و بسته اینترنت همراه اول و ایرانسل را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید. 

به عنوان مصرف‌کننده از کجا شارژ بخریم؟ 

سایت‌های و فروشگاه‌های آنلاین زیادی در بستر فضای وب وجود دارند که شارژ و بسته اینترنت اپراتور‌های مختلفی همچون همراه اول و ایرانسل را به صورت عمده ارائه می‌دهند. از سایت‌های ایرانسل، همراه‌ اول، ir93، های شارژ،آپ (آسان‌پرداخت)، tlsim و sharj4030 بگیرید تا ایساج که توزیع‌کننده رسمی شارژ و بسته‌ی اینترنت اپراتورهای همراه و از مطرح‌ترین‌ها در این حوزه است. علاوه بر این‌ سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی، کدهای دستوری مختلفی نیز بدین منظور ایجاد شده‌اند. #۷۳۳* و #۷۸۰* از جمله متداول‌ترین کدهای دستوری هستند.

به عنوان کسب‌وکار از کجا شارژ بخریم؟ 

تصور کنید شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار کوچک یا بزرگ برای ارتقای سیستم و فضای کاری خود قصد دارید بخش خرید عمده شارژ و بسته اینترنت اپراتورهایی همچون همراه اول و ایرانسل را راه‌اندازی کنید. برای اینکار باید به دنبال بهترین، ساده‌ترین و معقول به صرفه‌ترین راه‌حل باشید. به همین منظور باید با سازمان‌های ارائه‌دهنده چنین خدماتی وارد مذاکره بشوید. طی کردن روند چنین فعالیت‌های اداری علاوه بر زمان‌بر بودن می‌تواند هزینه‌ی زیادی را روی دوش شما بگذارد و دقیقا در همچین زمان‌هایی وجود که بازارچه که تمامی سرویس‌های ارائه‌دهندگان مختلف را دور هم جمع‌آوری کرده باشد، حس می‌شود. خوبی این کار این است که شما به عنوان یک کسب‌وکار که قصد خرید و استفاده از سرویس‌های یک مجموعه را دارید؛ می‌توانید در این فضا ارائه‌دهندگان مختلف را از جنبه‌های مختلف با هم بررسی و مقایسه کنید و در نهایت سرویس مورد نظر خود را از ارائه‌دهنده مورد نیاز خود خریداری کنید. درست همانند زمانی که به یک هایپر مارکت بزرگ مراجعه می‌کنید و می‌توانید ضمن بررسی برندهای متفاوت یک کالا، محصول دلخواه خود را تهیه کنید و در نهایت از خرید با اطمینان خود خوشحال باشید. در بخش پایانی این مقاله قصد داریم تا شما را با این بازارچه آشنا کنیم. 

پادیوم کار را برای شما ساده کرد!

پادیوم نام همین بازارچه است. پادیوم یک راهکار جامع و یکپارچه برای ارائه‌ API های مختلف از جمله API های بانکی،مالی،بیمه‌ای و استعلامی، خرید شارژ و… است. خوبی این بازارچه دوسویه بودن آن است به این معنا که کسب‌وکارها می‌توانند علاوه بر دریافت خدمات از پادیوم، API‌ها و خدمات خود را نیز در آنجا ارائه دهند. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، پادیوم برای خرید عمده شارژ و بسته اینترنت همراه اول و ایرانسل راهکارهایی اندیشیده است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

شارژ و خرید بسته اینترنت تلفن همراه

شارژ و بسته‌های اینترنت سیم‌کارت اپراتورهای همراه را در کسب‌وکار خود بفروشید و کارمزد فروش خود را دریافت کنید. 
بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین، علاقه‌مند به فروش شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری و بسته‌های اینترنت اپراتورهای تلفن همراه هستند. اما ممکن است در ایجاد زیرساخت تأمین و فروش شارژ با چالش‌هایی روبرو شوند. با سرویس «شارژ اینترنت و تلفن همراه ایساج» می‌توانید به سادگی به این بازار جذاب وارد شوید و امکان فروش شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل را در کسب‌وکار خود ایجاد کنید، شارژ بفروشید و کارمزد فروش خود را از پادیوم دریافت کنید.

شارژ تلفن همراه

یکی از روش‌های کسب درآمد برای سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فعال در زمینه‌ پرداخت، قرار دادن امکان خرید شارژ تلفن همراه و بسته‌های اینترنتی برای کاربران است. با استفاده از api خرید شارژ شما می‌توانید به سادگی کلیه‌ خدمات خرید شارژ و بسته‌ اینترنتی از همه‌ اپراتورهای تلفن همراه را برای کاربران خود فراهم کنید.