پادیوم بلاگ
استفاده از ابر در کسب و کار

ارتباطات یکپارچه به کمک کسب و کارها آمده است.

شادی سجادی
مقالات

بیزنس‌ها باید به طور مداوم با مشتریان، کارمندان، پیمانکاران، فروشندگان و شرکای تجاری خود در ارتباط باشند. این موضوع به این معنی است که کسب و کار‌ها نیازمند سیستم‌های ارتباطی جامع هستند.
در آغاز این دهه، ارائه‌دهندگان سرویس‌های ارتباطی، شروع به ارائه راه‌حل‌های یکپارچه کردند تا ارسال صدا، ویدئو، پیام‌های فوری و سایر روش‌ها را به یک سرویس همزمان تبدیل کنند.
این انقلاب یک نیاز ضروری در صنعت ارتباطات و کسب و کار‌ها بود.

به هر حال از آن زمان به بعد رفتار ارتباطی در دنیا تغییر کرد. امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده است و نیروی کار نیز دیگر در یک مکان ثابت نیست. خدمات یکپارچه سنتی، دیگر نیاز‌های ارتباطی کسب و کار‌های مدرن را پوشش نمی‌دهد.

سازگاری با ابر

ابر به هر گوشه از یک کسب و کار گسترش پیدا می‌کند، بنابراین نباید تعجب کنیم اگر ارتباطات یکپارچه هم تحت تاثیر ابر قرار بگیرند.
اکثر تامین‌کنندگان ارتباطات یکپارچه، از راه‌حل‌های ابری استفاده می‌کنند اما همه‌ آن‌ها برای تمام کسب و کار‌ها ارزشمند نیستند.

به عنوان مثال، استارتاپ‌ها ممکن است برای یکپارچه‌سازی ارتباطات خود از سیستم‌های مبتنی بر ابر استفاده کنند، در این صورت حیاتی است که این سیستم با دیگر برنامه‌های کاربردی کسب و کار مانند راه‌حل‌های مدیریت ارتباط با مشتری سازگار باشد.

از آن جایی که امروزه کسانی که با هم کار می‌کنند الزاما با هم در یک مکان ثابت نیستند این ابر‌ها هستند که راه‌حل‌های دیجیتال را ساده می‌کنند.

برنامه‌های کاربردی مثل Google docs و Slack سازماندهی پروژه‌ها، آگاه‌سازی و انجام مسئولیت‌ها در گروه‌ها را ساده‌تر می‌کنند اما بدون این ابزارها، همکاری می‌تواند سخت‌تر شود.

بنابراین، امروزه راه‌حل‌های یکپارچه ارتباطی باید از گزینه‌های همکاری باشد و یا با سیستم‌های همکاری موجود در یک سازمان سازگار باشد.

اگر شما به دنبال یکپارچه‌سازی کسب و کار خود هستید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری است. ما در پادیوم سرویس ذخیره‌سازی پاد درایو را ارائه می‌دهیم. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با پاد اسپیس کلیک کنید.